Hessingen

Alla inlägg den 7 september 2007

Av Isadora - 7 september 2007 19:27




 


När jag ser dessa bilder så längtar jag tillbaka till Kali, mitt ljuva kali...





 





 

Jag & Miss C var så besatta av Jamba Juice.. Hoppas att det en dag kommer hit, känns svårt att leva utan!






 






 

Den här bilden talar väl för sig själv??





 








Bilder: People.com



Av Isadora - 7 september 2007 18:22


Hi, my name is Duffel!























Av Isadora - 7 september 2007 17:50


Idag har dagen bestått av endast jobb, men det känns bra faktiskt eftersom idag är den enda dagen under denna månad som jag kan jobba!

Sen har jag fullt upp med skolan.. men hoppas att det löser sig med ekonomin ändå, alla böcker till denna termin inhandlas ju denna månad så håller tummarna att det går vägen! Finns ju så mycket snyggt där ute som man tycker sig behöva, det är jobbigt med alla cravings.


Ikväll är jag solokvist, lite trist då jag sett fram emot att träffa min bejbi hela veckan. Men man kan inte få allt, har ju redan hyrt två filmer till ikväll o köpt lite gott!


Kram alla söta o ha en bra kväll!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards