Hessingen

Alla inlägg den 5 september 2007

Av Isadora - 5 september 2007 22:15




Så har man fått ur sig skiten idag också, måste alltid ventilera på både gott o ont. Denna gång på bloggen, inte ofta men ibland händer det. Man är ju bara mänsklig.



Idag har det varit skola i vanlig ordning, väldigt givande seminarium. Suttit o diskuterat största delen. Imorgon är det Universitetet som gäller, hoppas man hittar vart man ska vara.. Ska iaf möta en tjej från min grupp utanför tuben så man är iaf två! Plus att hon pluggat där förra terminen o förhoppningsvis hittar någorlunda.


Nästa termin flyttar lärarhögskolan till Stockholms Universitet detta är big news! Vet bara inte på vilket sätt ännu, får veta mer i november..


Av Isadora - 5 september 2007 18:57


Jag trodde ni var med mig men ni är ta mej fan lika äckliga som de andra, ni ligger så lågt på min världskarta just nu så det finns inte..

Jag ska befria mig ur ert våld, låt fan ta er.




Av Isadora - 5 september 2007 18:01



Här följer en sen dagens!


Av Isadora - 5 september 2007 17:30






 

 




Emellanåt så händer det att jag går ner till bryggan och lägger mig ett tag för att ta in massa ny energi och bli av med det gamla på något sätt.

Det är så rofyllt att bara lägga sig ner, sluta ögonen och ta in alla ljuden, vattnet som kluckar, vinden som leker i trädets kronor. Långt bort kan man ana en båt med en motor som dånar enda bort till stora vägen.

Så skönt att bara koppla bort allt för en stund..





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards