Hessingen

Alla inlägg den 1 september 2007

Av Isadora - 1 september 2007 12:07

 


Inte direkt uppe med tuppen idag, blev lite baluns igår ute hos älsklingens vänner. Deras villaområde hade årlig kräftskiva och hade spärrat av gatan så dom kunde duka upp med långbord. När vi väl kom så möttes vi av fint fyrverkeri och varma brasor, så där ska jag också ha det i mitt område när jag väl får familj! Hur mysigt som helst och jag är ett big fan av traditioner.

Skönt att få sova ut en stund idag men när jag vakna så var det så kallt så jag hoppade i varma tofflor och killens stora morgonrock, mysigt*


Idag får vi väl se vad som händer, skulle egntligen kollat in ett danspass på gymet o sen träffat en gammal kär vän men då karln min äntligen är ledig så passar jag på att hitta på något med honom, toffel I know men vadå, man vet ju inte när det kommer finnas tid att ses igen med alla studier o jobb som kommer sätta igång nu på allvar denna kommande vecka!

Sorry Miss C, hope you still love me as much as I love you! :)


Idag försöker vi sikta på att träffa några kompisar, äta middag and hang out like we always do..


Tjing!





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards