Hessingen

Alla inlägg under augusti 2007

Av Isadora - 9 augusti 2007 12:47


Har ni sett något sötare än dom här fina skorna jag sprang på igår på stan, närmare bestämt på Berry. En inredningsbutik som har smått o gott..

Kanske lite barnsliga men det var väl barnet i mig som skrek efter dom, kunde inte gå hem utan dom. Känns lite kul att "prinsessa-up" tråkiga outfits med! Kommer ha dom så länge vädret tillåter sen  lägger jag undan dom tills nästa sommar.





Fick samma känsla som för mina gamla guldballerinas som alla barnen var avundsjuka på.. haha


Av Isadora - 8 augusti 2007 21:58



Nya tillskott!



Av Isadora - 8 augusti 2007 19:35

Så typiskt mig att stanna kvar flera timmar inne i stan när jag bara hade ett viktigt ärende, som senare blev fler om man säger så! Helt slut i fötterna, var riktigt kvavt efter regnet men jag klagar inte bara fakta.. haha

Nu måste jag få i mig något inna jag svimmar men sen ska ni få se!


Tjing

Av Isadora - 7 augusti 2007 19:58

Idag blev det stängning o ett flackande fram o tillbaka mellan två avdelningar men sånt är livet ibland, ganska skönt att slippa "grytan" mitt på dagen när det är så här hett om jag ska vara ärlig.

Efter jobbet åkte jag o mamsen till IKEA för hon skulle köpa fåtölj som skulle matcha med den ny-gamla soffan som hon fick tillbaka av brorsan. Dom bytte helt enkelt soffa o tror både är rätt nöjda. Mamma ville ju inte egentligen inte ha den stora soffan för den tog upp så mycket plats men blev övertalade av oss andra i familjen, så blir det ibland. Nu är hon nöjd iaf o det är det enda som räknas!

Jag kikade på lite saker till karln min, dom hade lite fint faktiskt. Får nog åka dit igen senare i höst o shoppa massa fint, skulle ju få en bra kassa som jag får spendera fritt på lull-lull..

Imorgon slutar jag tidigt o tänkte passa på att åka in till stan, hoppas det blir av! Nu tänkte jag prova resten av kläderna som kom o sjunka ner framför tvn.


 Ha en trevlig kväll!


Av Isadora - 7 augusti 2007 19:55



   En liten dagens..





Av Isadora - 7 augusti 2007 13:18




 

 


En av dom första i bikerjacket, James Dean. Nu är den inne igen..





Av Isadora - 7 augusti 2007 13:07


När jag var på semester förra veckan fick jag sms-påminnelse om ett paket från Ellos, wiieehoo. Massa "höstigt" långa koftor låg o väntade på mig, hann bara prova den här koftan på bilden härunder innan jag var tvungen att springa iväg till jobbet imorse.

Tror att jag behåller den även fast denna från HM var riktigt fin, bylstig nertill med stooora fickor men tyvärr helt omöjligt att hitta en i min storlek vid det här laget! *suck*




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards