Hessingen

Alla inlägg under augusti 2007

Av Isadora - 13 augusti 2007 22:21


Här förstår ni kanske varför!


Av Isadora - 13 augusti 2007 17:16


Uppdatering av lista! 

(Eftersom "sminkningen" på denna sida inte är den bästa så istället för att stryka över inhandlade plagg så sätter jag en prick framför!)



Hösten måsten for me;




mörkblå jeans med normal midja/lite bootcut

  • mörkblå stupisar - HMs SQIN
  • svart finstickad polo - Ellos

svart finstickad cardigan

  • längre cardigan, helst grå ej stickig - Ellos

stövlar utan klack/foder

låg stövel utan klack

kappa (grå/svart)

  • grå tjocka strumpbyxor - HM Online

vit + svart bh från Change multifun.


Av Isadora - 13 augusti 2007 16:59



Idag måste man få vara lite ego, någon som har mig på sin favoriterlista??

*håller tummarna som den tönt jag är! haha





 


Cheers!




 




Bjuder bara för det på en skadad bild på mig från några vintrar sen, jag är så hygglo!




Av Isadora - 13 augusti 2007 16:48


Som ska få mig på bättre humör o ge mig lite mer energi!






Av Isadora - 13 augusti 2007 16:32


Skulle behöva städa rejält här hemma, har inte gjort det sen innan semestern för ca 6 veckor nu, usch! Jag har seriöst en sandlåda hemma hos mig nu, inte kul. Speciellt inte när man är hemma en dag som denna, hur ska man orka? Idag skulle jag verkligen behöva en städerska!




 



Bild: about.com



Av Isadora - 13 augusti 2007 12:09


Idag är jag hemma o försöker vila upp mig, sen i lördags har jag haft någon slags kramp. Vet inte om det är någon sena eller muskel som ligger i kläm precis under höger revben. Gör så att jag inte kan stå upprätt väldigt länge eller sitta så det är lite jobbigt. Hoppas det försvinner snart för jag behövs ju på jobbet!


Av Isadora - 12 augusti 2007 20:50



 

I mitt nästa liv vill jag bli en redhead här förstår ni kanske varför!



 




Bild. People.com

Av Isadora - 12 augusti 2007 15:20


Hade kul igår! Var en riktig helkväll, började med en middag hos en kompis som är kock. Han lagade supergod mat o jag surplade på mina pina coladas, innan hade jag ett litet missöde med kockens stavmixer dock så jag fick den första drinken över mig plus att jag stänkte ner kökets inredning, smartass! Tur att man hade "badkläder"!


Sen tågade vi iväg till festen förväntansfulla allihop.. Vid grinden blev vi mottagna med lei o välkomtsdrink med diverse frukter.

Jag minglade runt en stund o träffade på ett o annat välbekant ansikte sen var det dags för bandet att spela, jag placerade mig strategiskt långt bak med mina öronproppar o fick sällskap av en gammal hockeykille o där stod vi o disskuterade skridskoåkning o en massa andra kanske mer roligare o intressantare ämnen tills det var dags att röra oss till bakgården där värdinnorna ställt iordning partytält, dansgolv o virat in alla träd i färggranna lampor, kände nästan som man var utomlands för det var ju så varmt enda in på natta!

Min käre kock vann pris för bästa utstyrsel, med min bastkjol o enbart typ susp under o med fin hatt, Hawaii-skjorta så tycker jag han var värd det!


Min käre pojk som var på "obligatorisk jobbmöte", stackarn.. kom runt elva o festade vidare med oss andra innan det var dags för oss att gå hemåt, jag hade gärna varit kvar o dansat hela natten om jag fått bestämma, haha.

Men karln min skulle ju upp tidigt o jobba idag så jag valde att gå med honom hem, man ska inte gå hem själv i kortkort mitt i natten!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards