Hessingen

Alla inlägg under augusti 2007

Av Isadora - 29 augusti 2007 20:08


Kvällen o nästan hela dagen har spenderats framför datorn, kollat på massa avsnitt av Top Model 8. Orka vänta tills nästa dag! Sen är man ju van att kunna se det inna det kommer hit, när man själv bodde i staterna.. Yeah baby!




 

Verkar ha svårt att hitta en fin kappa, som inte är för lång eller kort som värsta jackan. Väntar med spänning på några från (as usual) H&M!





 



 



Av Isadora - 29 augusti 2007 13:42



Åhlens har 30% rabatt på massa saker både idag o imorgon o jag tänkte rikta in mig på ett duntäcke till älsklingen.

Jag köpte mitt på Åhlens för ett tag sen, verkligen ett bra köp så jag tyckte han skulle satsa på ett nytt nu när han ska flytta o allt.

Då speciellt vill man verkligen att allt är nytt o fräscht!

Hans nuvarande finns det inte en chans att jag ens tar i utan påslakan, fy!



 


 



Bild: Jysk


Av Isadora - 29 augusti 2007 13:18

Dagen började bra, jag o den andra hurtbullen makade oss till gymet. Vill inte ta i för mycket så man inte kan gå imorgon. Ta det lite slow..


Måste få fatt i böckerna jag ska ha till mina föreläsningar, verkar vara många så kommer nog bli dyrt.. *usch* Bokus är mitt ljus i mörkret, kanske iallafall  är lite billigare än Akademibokhandeln? Jag tror så iaf..


Var inne på Åhlens o fyndade lite BUS-artiklar. Dom jag tidigare haft har varit sådana där som man ska tvätta bort efter x antal timmar o luktar dom inte för starkt så  luktar dom illa på något annat sätt. Som den från Nivea, den luktar verkligen sann solsvett, fy fan säger jag!

Nej, då är Doves serie som fungerar som ansiktskräm o  hudlotion mycket bättre, eller luktar iaf bättre sen återstår det ju o se hur resultatet blir. Känns ju bra att resultatet inte kommer direkt utan trappas upp, kul o vara orange efter en timme.. haha. Hoppas den tiden är förbi!




Av Isadora - 28 augusti 2007 21:39



Okej, bilden är inte den bästa, lite trailertrash möter Finlandskryssning.

Det viktigaste i den här bilden är längden på mitt hår, fan jag var ju så nära men ändå inte.. Mitt hår var så slitet i USA, klippte mig inte på 6 mån.

Men långt var det, jag o mitt hår.. jeeesus!


Av Isadora - 28 augusti 2007 21:15


Usch, seg i skallen idag. Måste nog ha något med att jag vaknade på tok för tidigt idag, typ en timme innan klockan skulle ringa, but why? Är ju som tidigare nämnts ingen morgonmänniska.. Idag fick jag iaf maka mig upp relativt tidigt för informationsträff i skolan, så nu var det ingen mer skola denna veckan. Lyckades ju hamna i den grupp som inte har några lektioner denna vecka så ska passa på att ta vara på den tiden på rätt sätt! Ska träffa Sophie på gymet imorgon så vi kan sätta igång ordentligt nu. Sen fixa lite av dom böcker jag behöver samt jobba på fredag, känns bra. Ska prata schemaupplägg inför hösten med chefen, hoppas allt går ihop nu, studier o jobb!

Av Isadora - 28 augusti 2007 13:23





Gammal bild på Rachel men ack så fint med senapsgult, före sin tid helt klart! Den här färgen kommer vi se mer utav nu i höst!



 





 

Av Isadora - 28 augusti 2007 11:53




 

Påminner om gårdagens.. Men jag gillar ju randigt, yeah!


  


Av Isadora - 27 augusti 2007 20:19


 

Bild: Scorett.se 


Blir nog att satsa på gympadojjer nu när hösten kommer o stövlar o sånt får banne mig komma senare!

Här är en raring jag funderade på idag! Så söt, tjejig med sidenband o grejer.. Här över en annan, mer klassisk som också ligger på min funderar-lista!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards