Hessingen

Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Isadora - 26 juli 2007 22:42


Egentligen har jag ganska många ytterplagg för höst/vinter och många inhandlades förra hösten.


  • Marinblå dunjacka
  • Marinblå skapparkavaj
  • Lila kortare kavaj i tweed-liknande tyg
  • Svart kappa som dessvärre måste bytas ut mot en ny denna säsong!
  • Grå mockaväst med fuskpäls

Ändå gick jag o smygkikade efter en olivegrön typ skidjacka alá 80-tal med skärp i midjan, fick gärna ha oranget foder också.. Hittade en som var okej på Zara men inte klockren så bara ut att kika detta år också, skam den som ger sig!



Något i den här stilen!


Av Isadora - 26 juli 2007 22:25



I SO want these!!


  Speciellt Giraffen & Tigern som ligger som singlar.. *mm*




Finns på Nordstrom nu under deras Anniversary SALE (ca 280:-) för er lyckliga själar som befinner er inom staternas gränser, kanske har tur o känner någon som är där?


Av Isadora - 26 juli 2007 11:34

Idag är det sol o stranden som gäller, bad vet jag inte än.. Är säkert kallt men den som vågar sig på o inte är en badkruka..?


Igår hade vi riktigt trevligt, grillade o satt ute presic som det ska vara!

Jag plockade hallon i vännens trädgård som man gjorde när man var barn, sen vill gärna dom andra att jag skulle göra en av mina berömda pajer. Denna gång blev det också rabarber eftersom dom hade så mycket kvar på tomten som dom ville bli av med innan dom torkat ut.

Sen blev det dagens med rosé, säkert det ultimata så här på sommaren, för igår kände det verkligen som en sommarkväll. Ljummet o skön på kvällskvisten minsann!


Ni kanske har lagt märket till att jag lägger in dagens en dag efter nu ibland, bara för jag inte vill sitta vid datorn jämt o ständigt när det händer något kul. Vilket man inte bör heller! Idag sitter jag iofs ute.. Thank God för trådlöst!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards