Hessingen

Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Isadora - 25 juli 2007 18:19



Jag tycker om att prova nya saker och byter titt som tätt mellan olika hudvårdsprodukter, passar ofta på när butikerna har nedsatt pris då lurar man iaf sig själv lite med att man går med lite vinst i kassan!



Senaste tillskotten är serien Aloe Vera som bl.a finns att köpa hos Kicks & Åhlens.






 



Kroppscreme på burk som doftar ljuvligt o är lagom tjock o dryg!


Handkräm som doftar lika gott den o är superbra!


Gelén har jag inte haft tillfälle att använda i lika stor utsträckning som dom andra men fungerar bra o ger en lugnande effekt på soldrabbad hy.


Av Isadora - 25 juli 2007 15:09




Bild: Aftonbladet.se


Lås in Lindsay o Paris for life så snorungarna lär sig något + att myndigheterna borde omhänderta Brittans ungar!



Jag ser verkligen ner på folk som använder droger, speciellt tunga droger som kokain. Bara för man är kändis så är det inte annorlunda o vackert på något sätt att festa sönder sig.. När ska dom inse att dom nått botten?

Såg denna artikel om Lindsay Lohan, vidare hennes karriär är över eller ej? Vilken karriär undrar jag, hon är ju pinsam precis som Paris. För att inte tala om Brittan F*ttan.. I couldn't care less about these people. Ändå hyllas dom världen över, visst har dom dyra prylar men till vilket pris?

Lindsay är i mina ögon bara trailertrash, när har hon haft något vettigt att komma med, vilket värde har hennes filmer haft?

Chickflicks är 90-tal, yuck!



Av Isadora - 25 juli 2007 14:10


Jag är kär i den här koftan, den hör till höstens kollektion men den har redan blivit flitigt använd. Ska nog köpa mig en svart & grå också!


 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards