Hessingen

Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Isadora - 23 juli 2007 20:23

Blev inte så mycket spring på stan idag, hade ju karln min med mig så vi kikade mest in heminredning o dylikt. Jag köpte också lite saker till min Hawaii-utstyrsel som jag sa ha på Hawaii-festen vi är bjuden till i början av augusti. Ja, jag gillar att vara ute i god tid.. Why not, har ju all tid i världen nu när man är ledig.

Efter någon timme på stan, det var allt han orkade med så åkte vi ut till en kompis i Solna där blev vi alla upphämtade o åkte hemåt igen, nu sitter grabbarna o tar några kalla, ser fotbollsmatch. Jag hoppas ju att det är slut snart så vi kan spela lite Buzz eller n*ger o president! (och nej, jag hatar det ordet men tyvärr heter kortspelet så för er som inte vet!)

Av Isadora - 23 juli 2007 13:28

Mulet o gå på stan lät som en bra kombination igår, för varför ska man slösa bort en solig dag? Är supersugen o kika på vad dom fått in för hösten också, såg att hm fått in en hel del när jag sprang förbi på Hamngatan i lördags på väg ut i skärgården.

Men nu öser det ner o har gjort hela morgonen, hm.. inte så lockande att knata ner till bussen men får väl hoppas på ett uppehåll då.

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards