Hessingen

Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Isadora - 13 juli 2007 13:51

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, riskakor med bregott o Ockelbo + te, gott! Hade gärna fixat en god smoothie om jag inte frysit så mycket, pissväder..

Sen blir det promenad bort till bygget av lägenhet för att se hur långt dom kommit, spännande!


Tjipp!

Av Isadora - 13 juli 2007 13:30




 Bild: skane.com



Idag är det segt, känner mig så låg av det här vädret. Trodde verkligen att man med säkerhet kunde ta semester i mitten av juli o få bra väder men framförallt varmt! Minns förra sommaren, var skönt att hänga vid pool/stranden annars hade man ju smält bort.. Egentligen gillar jag inte när det är för varmt men när man inte gör något speciellt o man kan svalka sig spelar det inte så stor roll känns det som.

Alla man känner som man prata om vädret med, (ja vi svenskar är beroende av vädret om man jämför med resten av världen, you know why? För vi har väder! Alltså stora skillnader från årstid till årstid, som många andra inte har.) säger att det kommer men tänk om det inte gör det då?

Sjukt komiskt men framförallt hemskt, varför var det så varmt tidigare i somras när man jobbade? Grillades på en het bakgård med inte en endaste vindpust..

Av Isadora - 13 juli 2007 12:57



Jag vet att det är alldeles för tidigt att blogga om vantar & mössa men måste bara säga att jag beställt dessa o dom var så fina o sköna!

Kommer passa bra till både svart kappa, marinblå dunis/marin skepparkavaj o lila kort kavaj-jacka.


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards