Hessingen

Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Isadora - 1 juli 2007 17:54




Älskar att komma hem till ön, det bästa med att bo vid vattnet är att regnoväder oftast försvinner lika snabbt som det kom som idag! Nu riktigt strålar solen o mamma o pappa har köpt med sig jordgubbar till mig, super!

Medans älsklingen är på Grönan med jobbet så ska jag passa på att äta god söndagsmiddag med mina föräldrar som består av en av mina favoriter, nämligen laxfilé med färskpotatis, bea o god sallad med bl.a avokado, färsk basilka, tomater m m. Och jordgubbar med vaniljglass till efterrätt, smarrigt.. En riktig somrig meny enligt mig!


Lyx
Av Isadora - 1 juli 2007 14:48

Men det märks inte riktigt att det är juli, inte den juli jag kommer att tänka på med massa sol och värme. Men det kommer väl det med, här öser det bara ner just nu.. Passar på att tvätta lite jobbskjortor till älsklingen min, iofs bara en vecka kvar, jippie! Men han är inte den bästa att sätta igång med sånt tråk så vad gör man inte för att vara snäll!
Igår grillade vi, jag bakade blåbärspaj som jag lovade, han älskar det och jag också men ibland kanske det blir lite väl mycket svull, har ju inte ens börjat semestern som sagt. Hua..
Idag blir det en lugn dag, vill vara utvilad imorgon känner jag, var en hård vecka förra veckan..
Måste fixa med lite på stan också men det ska nog greja sig och presenta själva huvudpersonen på fredag + sommarflytt hit. Längtar redan till fredag! Do I have to say more?

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards