Hessingen

Alla inlägg under juni 2007

Av Isadora - 10 juni 2007 11:54

Öppnade just dörren, då vi bor i en sval undervåning  här så då drar man ut på det då man vet att värmen kommer slå en i ansiktet som en fet smäll.. Men till min lättnad så var det skönt, vinden låg på. Då kanske man kan sätta på sig vanliga kläder idag? Igår blev det bara bikini i trädgården för att någonsin kunna överleva men idag står ju fotbollsmatch på schemat såsom många andra söndagar. Det är hemmalaget på Råsunda som gäller såklart, inte för mig utan i detta fall, grabbarnas. Jag intresserar mig bara för när Sverige spelar, då kan det tom bli spännande ibland, om dom möter ett bra lag så det blir lite dragkamp annars kan det lätt bli platt fall.

Nu väntar toast, sallad och smoothie så snällt på mig där uppe på verandan skulle jag tro, min älskling kan han!


Ha en bra dag ute i solen, man vet aldrig hur länge vi har den!



Update; Det blev ingen match idag, det hade blivit något fel på fribiljetterna så vi skulle få sitta på "fel" sida så vi bestämde oss för att ta en promenad, äta glass och gå över till ett par vänner och se matchen där istället. Nu har jag just gjort en stor rabarberpaj till, för dom ville så gärna ha en plus att vi ofta är här, jag och äsklingen så jag kände att vi ville återgälla dom för deras gästvänlighet! Nu är det dags för grillning, igen.. haha kan inte få nog! 


Av Isadora - 9 juni 2007 22:29


Fläskfilé i god marinad med potatisgratäng med massa vitlök, bea till det plus god sallad.

Efterrätt; rabarberpaj m. vaniljsås


Nu ska jag ut och fika med herrskapet i den ljumma försommarkvällen!


*Tjing*


Lyx
Av Isadora - 9 juni 2007 16:49

Lugn dag idag, kunnat vara lite i solen då älsklingens pappa monterat upp en dusch i deras trädgård. Nu väntar jag bara på att karln min handlat massa gott till oss och vänner som vi väntar på middag plus att vi fick rabarber från deras snälla grannar så jag tänkte slå på stort och baka paj! En viss människa önskade sig blåbärspaj men det gör jag ju så ofta eftersom det är min personliga favorit aswell så tänkte det kunde vara kul att köra på något annat när man får i gåva och allt. Var ju nästan 40 grader inomhus tidgare men nu ska det nog vara okej att ställa sig där.

Av Isadora - 8 juni 2007 18:16

Nu ska jag bara duscha så snabbt jag bara kan, vilket inte är snabbt alls.. Jobbiga boxningshandske! Sen ska jag fara till min underbara. Vara fin och fräsch efter en dag i sol och hetta.. Grilla kanske? Varför inte, nu är det sommar!

Av Isadora - 8 juni 2007 17:36

Skönt med peeling idag, det som jag så friskt eftersökte då jag fyllde år och fick av min kära Sophie. Var förbi på salongen där hon jobbar och fick superlena ben, tack! Sen efter det var vi rätt utslagna, iaf jag och hennes hund Molly men S solade tappert på ballen, strongt!


Av Isadora - 8 juni 2007 17:24


Hon är så söt Elsa, så typiskt flickig stil..

Hennes hår vill jag ha, innan jag får Hollywood-svallet! Men det borde ju gå att ordna... *Väx, väx*





Bild: stureplan.se



Av Isadora - 7 juni 2007 23:34





 


 Löshår eller ej jag vill ha vackert långt hår som dessa damer..





 









 






Bilder: People.com               

Av Isadora - 7 juni 2007 23:05



 Vill ha!


Plus mycket mer som inte ville vara med...



Bilder: KyssJohanna

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards