Hessingen

Alla inlägg under juni 2007

Av Isadora - 17 juni 2007 11:45

Idag blir det bara lugnt, regn ute men sol i sinne! Så heter det ju inte men så är det iaf för mig idag..

Ska äta massa glass o jordgubbar, kolla film, städa lite o bara njuta av en ledig dag!




 





 



 


Av Isadora - 16 juni 2007 21:59

Jag vet inte vart ni är ifrån, alla som är inne.. Idag över 200! I couldn't be happier.

Eller jo, lämna ett avtryck!

Tack



Av Isadora - 16 juni 2007 15:10


 Redan nu kan man se att Heidi Klums dotter Leni, kommer bli lika bedårande söt som hennes mamma! Inte för att det behöver vara något avgörande, bara fakta..


 


                             Bild: People.com



Av Isadora - 16 juni 2007 13:54



Bild: SMHI



Jag har alltid tidigare år funderat över om man ska ha en fin krans på midsommar, jag kan ju göra en själv men är så lat av mig måste jag erkänna!

Jag kan ju inte göra en krans bara så där, utan ska det vara så ska det vara ordentligt annars kan man ju bara strunta i det enligt mig..

Så kanske ska införskaffa mig lite floratejp, tjock ståltråd, tunnare ståltråd att vira med samt plocka en massa fina midsommarblommor + björk och sätta igång. Funderar som sagt på det, skulle vara fint!


Av Isadora - 16 juni 2007 13:27

Skönt att sova ut, älskar nog att sova speciellt när man är trött, en av dom bästa saker.. Borde ju egentligen vara utvilad efter att varit sjukskriven men sov inte så bra i torsdagsnatt inför jobbet igår så kanske därför.

Gårkvällen var jättemysig, vi lagade mat ihop, babblade en massa och satte oss sen famför tvn o spelade det klassiska spelet Backpacker, hur kul som helst! Har glömt bort hur det var, var flera år sen sist men nu hade det kommit ut en ny utgåva där man kunde åka till USA vilket såklart jag gillade skarpt! Roliga frågor om miljön, ädelgaser you name it, som både jag o en grabb till satte.. Vi var ett bra team o jag känner verkligen att det kommer bli så kul att börja plugga till hösten, bara hålla tummarna att jag kommer in. Komplitteringen till min ansökan skickade jag in i veckan som var o borde få besked i mitten av juli, perfekt till semestern så man har lite tid att lägga upp sina framtida planer också!

Kvällen bara flög förbi igår  o utan att vi ens märkte det så var det mörkare ute o klockan nästan tolv! Så jag o älsklingen satte oss i en taxi hem.

Jag är så glad att det här paret ska vara med på midsommar när vi kommer vara uppemot 30 pers, vi kommer så bra överrens o dom är verkligen genuint trevliga så känns som en lättnad..

Dag

Av Isadora - 15 juni 2007 16:35


 I love casual


Av Isadora - 15 juni 2007 16:24

Idag första dagen på jobbet, var helt okej, orkade med mer än vad jag först trodde. Är nog lite feg att använda armen som vanligt då jag tror det ska göra ont men ta det sakt men säkert..

Nu ska jag duscha sen ska jag o min darling på middag hos några vänner, närmare bestämt paret som vi hade på middag förra helgen! Låter som om vi är värsta 50-taggarna, haha.. Men dom är sköna att umgås med, lätta precis som vi! Känns konstigt att det är fredag "igen" då jag bara jobbat en dag men skönt med smygstart.

Av Isadora - 14 juni 2007 18:22


Skönt att det kanske går mot lite vidare benslut nu, mina ben vill inte se ut som kycklingklubbor no more.. 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards