Hessingen

Alla inlägg under juni 2007

Av Isadora - 18 juni 2007 22:07


Lika bra att unna sig innan alla är besprutade..

Men på ett sätt orkar jag inte bry mig för snart kan man väl inte andas för det är för farligt!

Ta allt med en nypa salt



 



Men dom här med socker på!

Lyx
Av Isadora - 18 juni 2007 19:52

 


Bild: Snodd från aftonbladet.se


 Tyckte inte det var vidare hett när tanterna tog med sig sina trofasta Konsum-tygpåsar förr (bara för dom var för snåla att köpa ny kasse varje gång) och tycker det inte nu heller! Bara för den kostar multum o har rätt namn på så blir den inte finare för det, är folk verkligen så lättlurade??





 


Förstår inte riktigt om dom flesta bloggarna, som nästan bloggar om samma sak, essie nagellack, tygväska alá Konsum, Nicole Richie/systrarna Olsen som stilikoner mm mm, verkar tycker samma sak? Enligt mig väldigt trist, eller ligger något annat bakom? Svårt att säga men en sak är säker vi föds unika men dör som kopior, något i den stilen.. Minns inte riktigt hur den gick men inte hela världen. Kanske sorgligt nog ligger något i det ändå?

Visst att man kan inspireras, jag är inte mer än människa själv men tråkigt att se samma sak over and over again.. Am I the only one?


Av Isadora - 17 juni 2007 19:12


Vad passar bättre idag än detta!


Im in love with the cupcakes..




Chooka Cupcake

Chooka Tiny Whales

Chooka Tattoo City

Chooka Happy Hour

Juicy Couture Birdcage Umbrella

Juicy Couture Motif Umbrella



Bilder: Nordstrom

Av Isadora - 17 juni 2007 12:23

Jag som lovat min frisör att testa hur salvattensspray (hemmagjort såklart!) fungerar på mitt hår, som ett litet experiment. Inte mycket som biter på mitt hår, efter att ha stått med locktången en timme så blir mitt hår spikrakt igen efter 30 min, kul jul.. Spikrakt + tjockt, tungt hår = inget bra recept! Det enda sättet att få till lite vågor är att göra det när det är blött o sen låta det lufttorka men det kräver planering o ibland har man inte den tiden.. Så istället för saltvattensspray så hoppade jag iställer över att  borsta håret igår efter duschen, hade i lite Kerasilk som gör håret mindre tovigt/statiskt o tror det blev ett bra resultat?




Fick jag fram lite fall i mitt spikraka hår??



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards