Hessingen

Alla inlägg under juni 2007

Av Isadora - 3 juni 2007 15:41

Älskar svalkande i solen, igår var jag så törstig o fick minsann sitta o titta på när alla andra en efter en kom ut från köket med till synes smarriga drinkar, ville också ha. Älsklingen kom då tröstandes ut med en stor Sprite light toppat med massa is o lime, var nog det godaste jag druckit på mycket länge eller så var jag bara törstig, who knows.. Anyway, jag som inte ens gillar lightprodukter, brukar alltid tycka att det fattas något såsom smaken! Men inte i detta fall, kommer helt klart bli en favorit hos mig from now on..





Lika smarrig som en lennart??


Lyx
Av Isadora - 3 juni 2007 12:38

Igår var jag ute bland folk, kändes skönt då man lätt blir asocial när man bara ligger hemma. Följde med Sophie o hennes karl till en outlet på söder igår, jag var den som inte skulle köpa något var det sagt innan men hittade såklart en jättesöt tröja för 200 pix, kunde inte motstå Resteröds spring o allt.

Sen åkte jag till gemensama vänner till mig o älsklingen o grillade o mös av kvällssolen på deras veranda, lovley!

Nu ska jag bara åka hem från älsklingen när jag har kraft nog, han är på jobbet så känns inte som det är så stor idé för mig att vara kvar då..

Hungrig, är sugen på något riktigt gott vad det nu skulle vara?

Blir nog bingolotto idag så säkerligen något gott till det, jummie..

Av Isadora - 1 juni 2007 21:26


Beställde dessa för någon månaden sen först i storlek 40 men dom var alldeles för stora, returen tog ett bra tag men idag kom dom och måste nog säga att dom är ett riktigt kap! 199:- på rea. What do you think?





Av Isadora - 1 juni 2007 17:41

Det tog några timmar att äntligen duscha och klä på sig men det var det värt i slutändan så man fick känna sig som folk, inget speciellt, bara klänning och tights.



Skum pose men den bjuder jag på!



 



Av Isadora - 1 juni 2007 13:22


 I tisdags fick jag paket från h&m, absolut det sista for now, lovat både bejbi och mamsen, haha! Shopaholic, me? Nono..

Denna fina kjol (?) från Kylie-kollektionen som jag för övrigt kommer ha upphasad som beachklänning, var det enda jag behöll plus lite annat från den vanliga h&m-kollektionen.





Superfin till bränna och mitt blonda rufs!



Av Isadora - 1 juni 2007 12:17




 



 







 


Gillar svartvita bilder, det är vacker och konstnärligt på något sätt..

Den nedgångna Lindsay är riktigt vackert på denna bild, antar att den inte är från idag men vacker är den!

Tänkte också bidra med en egen bild i den svartvita skalan!







 



 




 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards