Hessingen

Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Isadora - 24 maj 2007 22:39


Skriver sent idag, har inte haft någon lust tidigare eller något speciellt att skriva om, inte nu heller egentligen.

Har jobbat en massa idag och sen städat då jag väntat på att min arbetande karl skulle dyka upp. Gjorde en saftig blåbärspaj till oss så nu ligger vi

helt svullna framför tv och gäser, haha. 



 



Imorgon är vi både lediga, inte ofta vi är det samtidigt så känns skönt! Ska bara njuta av det fina vädret och av varandra såklart. Sen på kvällen ska han på kryssning on behalf of his work, det är ju inte helt fel att få betalt för att åka på något sånt minst sagt. Lite konstigt kommer det nog allt kännas att vara själv en helg, inte hänt ofta hittills men ska nog gå om man har mycket att göra. Ska se till att hålla mig occupied.

Då ska jag ladda med middag med mina kära föräldrar och sen se Criminal minds, helt klart den bästa serien nu!





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards