Hessingen

Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Isadora - 16 maj 2007 18:55


Skälet till att jag bara var tvungen att ha ett par flip flop idag är för att jag ska till Centralbadet imorgon och skämma bort mig själv, för det är jag värd!

Vägrar gå barfota på sådana ställen, blää!


Bilder: google.se

Lyx
Av Isadora - 16 maj 2007 18:49

Nationella provet gick bra idag, mycket bättre då vi provskrev för ett par veckor sen och hoppas att jag gör min lärare nöjd med mig prestation! Jag är ju redan det då jag vet att jag gjort mitt bästa.. Inte för jag gör provet för min lärare men kände ändå att jag hade lite dåligt samvete idag då jag inte pluggat så mycket som jag hade velat. Men dessa prov är ju inte så lätta att plugga till alla gånger men har man naturlig enkelt med ett ämne så flyter det bara fram vilket är skönt!

Sprang runt på stan i nästan 3 timmar efter för att hitta ett par bra flip flops som inte skaver och har sig och det var inte lätt vill jag lova! Därutav den långa tiden det tog också.. Hittade ju ett par jättebra i USA som jag hade förra säsongen här hemma som satt jätteskönt men sådana verkar inte finnas här? Fick nöja mig med ett par från Adidas som var okej.. *Klago klago*

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards