Hessingen

Alla inlägg den 12 maj 2007

Av Isadora - 12 maj 2007 21:59

I och med att jag är sjukt förkyld(!) så blir det att ta det lugnt denna helg gäller ju att orka med nästa arbetsvecka för att inte tala om allt kul som händer nästa helg! Ser man ju fram emot..


Idag blev det ju glädjeyra monki, två par jeans hittade jag och jag som nästan aldrig hittar jeans som ens sitter snyggt. Förstå min glädje när dessa satt bra och inte heller kostar skjortan.. Sen blev det lite annat smått och gott som kan vara bra till sommaren.


När jag väl var hemkommen så tänkte jag och älsklingen inviga familjens elgrill som vi fick i julas, blev riktigt bra! Och nu skumtittandes på schlagern då.. Men hade gärna skippat alla deltävlingar så det bara var en kväll man tittade och den var liksom helig med schlagermackor, läsk och liknande i vänners sällskap. Men tv vill ju bara ha mer tittarsiffror så vad gör dom inte..

Av Isadora - 12 maj 2007 10:18


 







Idag ska jag träffa min älskade smulan, inte ofta nu förtiden vilket är synd men hoppas på mer till sommaren?

Hon kan tyvärr inte vara med då jag fyller nästa vecka, då hon och hennes karl ska till Köpenhamn men sånt som händer..

Idag ska vi iaf ses på söder och strosa, snacka skit och det blir säkert lite shopping om jag känner oss bra!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards