Hessingen

Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Isadora - 9 maj 2007 19:39

Usch, är sjukligt trött nu när jag kommer hem om kvällarna men det är ju helvetesveckan så jag är ju iofs inte förvånad. Two more days to go..

Längtar så till helgen då man får sova ut! Ska också då försöka sätta mig in i vad det är jag ska kunna på Nationella nästa vecka..

Kanske träffa min vän smulan på en blixtvisit?? Hon har ju en tendens att vara uppboka flera månader i förväg så här gäller det att ha framförhållning *pik* Haha.


När ska det vara varmt på riktigt, så man kan ha shorts eller klänning flera dagar och allt är underbart, typ.. Nu hårdrar jag det iofs lite. Men ungefär så.. Längtar som alla andra, antar jag. Jag vill att det ska vara så varmt att jag slipper frysa om händerna, det gör jag nästan jämt, vare sig det är vinter eller sommar. Punkt.





 

Idag fick jag information som inte gynnar mig alls därutav denna reaktion...



Jag har väldigt lätt för att oroa mig för saker i onödan, man kan säga att jag är väldigt bra på det, rent utav fenomenal! Men denna gång vet jag inte om jag kan hålla med..

Det finns vissa människor som påverkar mitt psyke negativt för att tala klarspråk, sånna som jag brukar hänvisa till att dom tar för mycket av min energi, vilket aldrig kan vara bra..

En sån där prick som ska pocka på uppmärksamhet till viss del och göra sig rolig på andras bekostnad, väljer ut sina offer efter ens svaga punkter. Jag skulle ärligt talat inte bry mig om jag blir utsatt för något liknande bland folk jag inte känner men om det är bland folk man försöker lära känna och man försöker göra en bra första intryck känner man sig plötsligt som en elefant i glashus.. Ingen rolig känsla alls, önskar att vissa i min närhet kunde förstå hur jag känner för det här och sluta envisas med att "jag bara oroar mig i onödan". Det här är något som jag inte trivs med, vifta inte bort det som en bagatell, kanske det är för dig men inte för mig.. Försök bara ha lite förståelse, det är allt jag begär.


Tack för mig!


Av Isadora - 9 maj 2007 19:19



Inte på skor iaf...

Av Isadora - 9 maj 2007 19:11



Min kära barndomsvän E är på något sätt skrämmande lik Jessica Simpsons på denna bild! Kan för övrigt tillägga att när min vän har utsläppt hår lockar sig hennes lång hårsvall precis likadant vilket hon hatar typiskt nog..




 









Bild: people.com



Kanske bara är jag som kan se det som känner henne och vet hur hon ser ut vardagligen!




*Tjing*

Av Isadora - 9 maj 2007 17:29






  


Gårdagens kap från Statsmissionen, endast 60:- 




  






Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards