Hessingen

Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Isadora - 4 maj 2007 19:55

Efter mycket om och men så blev resultet så här, mycket enklare än vad jag hade tänkt mig från början. En gammal klasskompis till mig fixade förgäves en brudhållare, tack för det iaf!


Men bäst att ge bruden det hon vill ha och hon var mer än nöjd med denna enkla bukett så det var ju bra!








Psst! Det är ju självklart mer spridda pärlor längre upp på stråna men fick tyvärr inte med det i bild!

Av Isadora - 4 maj 2007 18:31

Jag är väääldigt fundersam att folk är så dumma rent ut sagt och inte tar chansen när ett par riktigt fina pjuck skänks bort bara så där, tror folk jag har en baktanke eller? Verkar ju helt sjukt.. Jag är världens ärligaste människa och jag säger här och nu för sista gången, vill någon ha dessa fina pjäser och du har stl 39, tveka inte att meddela mig! This is not a joke, my friends!




Hugs and kisses**



Bild: google.se

Av Isadora - 4 maj 2007 17:07

Nyss hemkommen från jobbet, bjuder på en tråkig dagens då jag är lite frusen och ska tvätta, fixa brudbukett och glida runt hemma!



 







 


"Men lika glad för det är jag men gladast är nog räven.."



 

 





 

Av Isadora - 4 maj 2007 16:12

Jag var lite seg med att ladda ner Fall Out Boys nya album när den väl kom i februari. Men det var nog mest pga att jag var rädd att jag skulle bli besviken då jag gillade den förra så mycket! Men jag var orolig helt i onödan, Infinity On High är ju bra, nästan bättre än From Under The Cork Tree när jag tänker efter. Har redan flera favoriter, mm*.. Jag lyssnar på helt olika slags musik så folk skulle nog inte tro det var sant men det har jag nog musikskolan att tacka mycket för. Dom lärde en uppskatta all slags musik, bara talangen och passionen för genrén fanns där så var inget omöjligt. Då kunde praktiskt taget nästan alla få upp ögonen! Den tanken gillade jag och just därför jag inte begränsar mig.. I min ipod finns det nog allt mellan svenska klassiker, old school hiphop, country, disco/funk, rock, ska, soul, klubbmusik, house, relaxmusik med så mycket mer. Min brinnande musikintresse kommer aldrig mättas!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards