Hessingen

Alla inlägg den 1 maj 2007

Av Isadora - 1 maj 2007 22:30


Minns hennes tidiga dagar, hon var så vacker!

Det är hon fortfarande men personligen gillar jag lite mer kött på benen..


Av Isadora - 1 maj 2007 20:21




 





 



Idag känns det verkligen som en söndag, just för att det är en typisk "dagen-efter". Och den har mycket riktigt innehållit typiska dagen-efter- saker, såsom brunch bestående av toast med smoothie och filmtittande. Pluset var nog massa kel med Foxy innan hon skulle hem!

Känns skumt att det redan är maj, inne på min månad då jag är majbarn, finns inget bättre! Har alltid tyckt den här perioden är den bästa på året då det börjar bli lite varmare, en föraning inför vad som komma skall till sommaren men att man ändå inte riktigt är där än så man fortfarande kan sukta, längta efter lata dagar bestående av sol och bad..



 


Av Isadora - 1 maj 2007 18:28

                 

 På dagen



Vitt farfarslinne - HM

Svart v-ringad tröja - HM

Baggy byxor - Indiska

Jacka - Lindex

Halsduk - HM Herr

Svarta ballerinas - Indiska

Väska Esprit - Åhlenscity



 

                                                  
                                                  
 

Afton



Blå tunika - Gina Tricot (som alla har)

Vita SQIN - HM

Vita lackballerinas - Indiska

Halsband med rosmotiv - Indiska



Av Isadora - 1 maj 2007 18:15

Det blev inte att jag skrev något igår som jag hade hoppats på!

Var och jobbade en sväng igår på dan, åkte tillbaka ut till älskling och Foxxan. Det var tänkt att vi skulle vara några stycken hemma hos oss och grilla och senare dra vidare på festligheter men festligheterna verkade infinna sig hos oss istället så vi blev hemma. Kanske var lika bra då vi hade Foxxan aka Snusdosan efter igår :) haha. Hon verkade trivas som fisken i vattnet med all uppmärksamhet som hon fick, i synnerlighet utav matcho-grabbarna vars hjärtan mjuknade så snart dom fått henne i deras famn! Men inpå småtimmarna var både jag och hon trötta på att agera hostess så det fick det bli godis framför Into The Blue, satt dock och störde mig på att dom envisades att filma Jessica Alba upp i skrevet hela tiden..


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards