Hessingen

Alla inlägg under april 2007

Av Isadora - 12 april 2007 19:49

Är så trött på att folk i min närhet dömmer mig som "tråkig" för jag inte längre vill hänga ute på krogen längre, gud vad kul! Jag står iaf för det men respektera att människor faktiskt utvecklas, växer upp, ifrån andra och kanske inte för alltid kommer ha samma intressen som er.. Måste man be om ursäkt för detta då? Verkligen inte men jag vill gärna att ni respekterar att jag inte vill, jag har mitt och ni erat! Ge inte mig skit för att jag väljer hur jag vill leva mitt liv för det är fortfarande mitt senaste jag kollade..

Av Isadora - 12 april 2007 17:38

Nu när jag kom hem från jobbet, passade jag på att sitta ute och läsa min bok i den sköna solen. Det blåste ingenting då jag satt i lä och man kunde verkligen känna hur bra den tog! Blev inte ett dugg förvånad när jag sen gick in för att kika mig i spegeln om det syntes något, vårsolen tar verkligen bäst!
Imorgon kommer nog bli en skön dag då jag är med dom lite äldre som klara sig bra själva, man behöver bara finnas till hands. Och sen på kvällen bara ta det lugnt hemma hos karlsloken min! Denna vecka har gått med raketfart!

Av Isadora - 11 april 2007 19:53

På lördag när min karl äntligen är ledig ska det bli hela 20 grader varmt! Ser jag verkligen fram emot, kanske man kan sitta och glassa på en uteservering och känna att man kan se fram emot fler sånna dagar framöver. Snart är sommaren här!

Av Isadora - 11 april 2007 19:42

Jag på landet sommaren -93 skulle jag tro.. Lägg märke till tröjan med axelvaddar!

Av Isadora - 10 april 2007 19:35

Äntligen hemkommen efter en till synes lång dag, iaf för mig själv? Till att börja med så var jag supertrött i morse då jag inte kunnat sova i natt, plus att jag fick jobba över idag också. Då blev alla mina ärenden framskjutna men jag var fast besluten att jag skulle genomföra vartenda idag och så blev det, därav det sena bloggandet! Ska äta lite, ta en lång varm dusch och sen sätta igång med att läsa boken som jag måste vara färdig med om två veckor för min kurs som jag läser nu. Alltid är det något!

Av Isadora - 9 april 2007 21:15

Krokar ock "skattkistor" från Popcorn.

Av Isadora - 9 april 2007 18:16

Jag är nog väldigt speciell, iaf när det kommer till mina naglar. Dom växer på ett annorlunda sätt, plus att dom är väldigt platta. Har iaf haft turen med att dom är hårda, växer snabbt och har en fin lyster det får inte förglömmas! Den mest roliga kommentaren jag någonsin fått var nog av en tjej som löd, har du klämt dina naglar i en bildörr eller nåt? Ja, stor chans, jag satte mina två händer och bad någon stänga! Vissa människor har verkligen otur när dom tänker, vissa mer än andra..

Saken hör ju nu till mina ack så speciella naglar, jag kan inte ha nagellack utan att jag känna mig instängd. Väldigt jobbigt känsla då jag vill ha av mig lacket så fort jag fått det på mig. Kan absolut inte ha flera lager, ve och fasa, tynger det ner ännu mer! Det enda lacket som fungerar är mitt genomskinliga som jag haft ett bra tag från Lóréal med känsla av fransk maikyr and I simple adore it!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards