Hessingen

Alla inlägg under april 2007

Av Isadora - 16 april 2007 21:17


Älskar denna som Kate har på sig här och var egentligen ute efter en liknande, speciellt i vitt.








 Men hittade en liknande modell fast mönstrad på Indiska, värsta kapet!


Av Isadora - 16 april 2007 18:38

Idag var det jobb och sen direkt till skolan efter det. Var lite stressan pga att jag inte riktigt förstått vad det var för två ämnen man kunde välja mellan när vi skulle skriva vår argumenterande uppsats på tid. Men gick bättre än vad jag förväntat mig och blev lättad då jag insåg att vi fick ha lexicon till hands.. Imorgon ska jag både börja tidigare och jobba över så kommer nog vara rätt mör då. Måste tidigt i säng idag då, måste ju bara fixa med en grej först!

Av Isadora - 15 april 2007 22:14

Det är en trött liten flicka som trillar i säng ikväll, inte i vems som helst heller, utan i min darlings. Känns bra att vi fått så mycket tid till varandra denna helg, mer än vad jag trodde från början.. Var hos vänner och spelade Bingolotto och grillade, så gott! Sen är man bra grillad själv av solen också men det är en annan historia! Imorgon blir det jobb och skola efter det, sen måste jag hem och fixa med en grej som fortfarande är hemlig..


Natti natt

Av Isadora - 15 april 2007 15:06

Lite brått, därav dom dåligt tagna bilderna!


Svart klänning med smock - Ellos

Svarta ballerinas - Indiska

Halsband egen design

Av Isadora - 15 april 2007 14:44


Idag har dom ändrat lite här på sidan, kul när det händer lite nya saker!


Själv skulle jag idag träffa vänner ute i en park eller liknande men blev att jag fick sitta hemma och läsa på lite inför morgondagen, dock utomhus i solen ändå!

 Känner mig måttligt redo för vårt prov men har ändå försökt läsa gamla uppsatser från USA-tiden där vi skrev massa uppsatser hela tiden.


Snart ska jag iväg och träffa älskling igen, då han gick tidigare från jobbet för att dom inte hade så mycket att göra. Unnar verkligen honom att få vara ute i det här fina vädret!

Sen blir det Bingolotto igen denna söndagkväll, skönt att slappa med vänner och snacka skit!


Hoppas ni får en bra fortsatt dag!

Av Isadora - 14 april 2007 20:25

Att det här skulle vara samma människa känns lite konstigt, tycker jag. Men iofs, alla förändras ju tom kändisarna. Det var ju 5 år sen hon hade sitt röda hårsvall så det är ju mycket möjligt.. Sen är det förståligt att man vill vara extra fin på sin stora dag men vet inte om jag köper at det är hon, gör ni? Om det nu mot förmodan skulle vara det, är den andra mer rockiga Avril fake?? Frågan kvarstår...

Av Isadora - 14 april 2007 18:48

Dagen i bilder!

Idag har det varit den bästa dagen på mycket länge, kändes som man hade semester! Började med att älsklingen gjorde frukost, toast och smoothie, så gott! Sen gjorde jag mig lite vårfin med klänning och allt.. Vi åkte först till Rålis (Rålambshovsparken) sen gick vi upp till Göken där grabbarna drack lite öl och käkade lunch, själv var jag fortfarande mätt sen vår stora frukost! Efter det begav vi oss till Bergius som bor på Kungsholmen han med och satt på hans balle i solen och spela kort och förtärde ännu mera öl. En riktig skön dag i solen helt enkelt! Hoppas på ännu en till imorgon, på Snaps på söder med tjejerna bl.a

Nu blir det middag med föräldrarna sen blir det plugg och slapp framför tvn, skönt!



(balle=balkong)

Av Isadora - 13 april 2007 17:36

Nyligen hemkommen från jobbet, har haft turen att kunna vara i solen idag också plus att jag satt och läste min bok ute nu när jag kom hem.. Finns det något bättre? Nu ska jag snart iväg till älsklingen och grilla och ha mys. Imorgon hoppas jag på uteservering med vännerna också!
Jag vill shoppa men måste spara dom få slantar jag har kvar men har väl rätt mycket kläder nu eller? Kan ens ha-begär någonsin mättas??

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards