Hessingen

Alla inlägg under april 2007

Av Isadora - 19 april 2007 19:53

Skön stil och snygg blandras (!) om man nu får uttrycka sig så men det är ju min blogg..

Av Isadora - 19 april 2007 18:01

Har äntligen fått kategorier här på bloggen, glad för det! Trodde aldrig vi skulle få det här men skönt när det äntligen kom då det är så mycket lättare att navigera sig här på min sida. Men kommer ta ett tag att redigera alla inlägg, så have patience mina vänner..

Av Isadora - 19 april 2007 13:17

Brukar ha svårt att se om någon är lik mig, kan inte hålla med folk som påstår sig tycka jag är lik någon.. Tex som Annika Lantz? hm... kan fortfarande inte se det! Men denna tjej på bilden tittade jag bara snabbt på när jag var inne på Aftonbladet, trodde det var jag först! haha. Det var lite kul, någon annan som ser någon likhet? Om jag ser det själv så borde ju någon annan se tycker man ju..

Av Isadora - 18 april 2007 17:11

Don't mess with me...


Usch, dagen började inte så bra för mig idag. Då jag kom för sent till jobbet igår var jag fast besluten att det inte skulle hända igen men det jag inte visste var att det skulle bli stop i tvärbanan åt det hållet jag skulle såklart. Plus att det ösregnade och jag hade bara tagit en tygjacka, tack tack.. Plus jobbig man som skulle stöta på mig så där i morgonrusningen, blä nej tack! Sånt trams har jag verkligen inte tid med, leave me alone. En ring på fingret hade varit bra till hands då men tvivlar iofs om det hade hindrat hans framfart.. Han var rätt påstridig av sig, orkar inte sånt, jag är upptagen ville jag skrika i hans ansikte. Men behärskade mig och var som vanligt trevlig. Tur för honom att mitt tålamod inte var slut by then..

När jag väl kom till jobbet en halvtimme sen var det rörigt som tidigare dagar, inte lätt när det bara är vikarier. Men vi lyckades komma igenom denna dag med!


Nu har jag iaf fått det lite finare hemma, dammtorkat och dammsugit vilket verkligen var behövligt. Hatar att damma så jag låter det gå alldeles för långt emellan, skäms på mig! Men jag är väl inte den enda?

Idag kommer älskling till mig, inte alltför vanligt så här i veckan men då får jag extra energi vilket behövs imorgon på jobbet! Plus att jag får skjuts imorgon också, då kommer jag garanterat inte för sent iaf.. Tur det.




bild svt.se

Av Isadora - 17 april 2007 21:41

Älskar mina nya mysbyxor, sitter åt lite extra vid rumpan vilket ger en mer kvinnligare siluett, tycker jag. Och färgen gråmelerad på collegetyg är det snyggaste jag vet!

Av Isadora - 17 april 2007 20:11

Mitt tankesätt angående veckans alla dagar!



Måndag: Veckans segaste dag, hur ska jag orka? Bara måste...


Tisdag: Bara en dag till onsdag..


Onsdag: Mitten på veckan, inte långt till fredag..


Torsdag: Bara en dag till fredag!


Fredag: Snart är det helg, snart är jag fri! (för övrigt är jag världens tröttaste människa vid det här laget, vem är det inte?)


Lördag: Äntligen kan man sova ut.. Älskar att ha en hel dag oskriven framför mig! Men känner lite stress framåt kvällen då det börjar närma sig söndag...


Söndag: Försöker se positivt, ännu en dag att sova ut men blir segt vad man är gör en dag som denna. Även kallas "sunksöndag" av moi. Framåt kvällen så kryper sig ångesten fram med tanke på kommande måndag...


Och sen rullar det härligt på!



Men så här behöver det ju inte vara jämt, speciellt inte när det är sol och varmt ute, då flyter dagarna ihop mer. Tur är väl det..




Bild Iggloo.

Av Isadora - 17 april 2007 20:01


Skönt att komma hem, efter en lång dag.. Nu ska jag bara skämma bort mig själv, fryser då det var kallare idag än tidigare. Finns inget bättre än att ta en varm, lång dusch då man är trött och frusen. Önskar att man en vacker dag kan lyssna på talböcker medans man duschar, tänk var perfekt då dom båda får en att verkligen slappna av och mår bra! Är helt fast i första Harry Potter- boken jag läser i engelskan, skönt när man inte läser något bara för man måste. Gillar ju verkligen alla Harry Potter-filmer men hade aldrig läst några av böckerna tills nu, det är lite annorlunda men minst lika spännande! Kanske är mer inriktade på barn men sak samma, jag har ju mitt barnasinne kvar så.. Plus att jag älskade "Den oändliga historien" när jag var yngre och på något sätt får jag samma magiska känsla med massa spänning i, som när jag läser och ser Harry Potter. Vem säger att man måste växa upp?




Bild lånad från tecia.com


Av Isadora - 16 april 2007 21:33

Det kanske kommer vara lite rörigt i inläggen inom den närmaste tiden men det är pga att dom gjort om här på sidan och jag försöker utvecklas med den! Så det kanske blir lite lekfullt nu i början, gäller att prova sig fram..


God natt gott folk!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards