Hessingen

Alla inlägg den 26 april 2007

Av Isadora - 26 april 2007 18:42

Kom hem för ett par timmar sen men segnade ner i sängen på en gång, tror det blev för mycket sol idag och för lite att dricka. Som vanligt när det gäller mig, dricker inte så mycket vatten som jag borde.. Tycker inte om folk som hurtigt hävdar att dom får i sig 2l om dagen, pffss! Har ni inget bättre för er, egentligen är jag väl bara avundsjuk skulle jag tro, man skulle säkert må mycket bättre då. Kanske inte av 2l men iaf betydligt mer vatten än vad jag dricker.. Kan inte dricka det om jag inte är sugen, konstigt men så är det, för annars fastnar det i halsen på väg ner och tvingar mig hosta upp sk*ten igen.. Som sagt, konstigt är det!


Idag har jag ätit min första mjukglass med strössel, härligt! Det är lyx för mig! Vad anser ni vara lyx? Nu ska jag bege mig till tvättis, mindre glamouröst.. haha


*Tjing

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards