Hessingen

Alla inlägg den 22 april 2007

Av Isadora - 22 april 2007 14:04

Jag känner att jag har ett litet dilemma, vet inte riktigt vilka sommarskor jag ska satsa på denna säsong. Har varit ägare av x antal vita Superga i flertal år nu och känner därför att dom är ett säkert kort. Men en del av mig känner också att det skulle vara kul med lite förändring och kanske satsa på klassikern Converse som många andra innan mig..

Det är ju ett tag kvar tills man kan gå barnbent praktiskt varje dag så än känner jag ingen press att jag måste bestämma mig men snart så..

Av Isadora - 22 april 2007 13:55

Idag har jag träffat älsklingens syster och hennes dotter och fikat, nu ska jag snart iväg till Björns trädgård på söder och fika med barndomsvännen Sophie! Var ett tag sen vi sågs.. Hon fyllde år i veckan nu som var och vi har alltid firat våra födelsedagar tillsammans även fast vi bodde på två helt skilda håll av stan, gäller att hålla i traditionerna! Det tycker både hon och jag. Iaf, jag passade på att överraska henne med ett lite paket på den rätta dagen då jag inte hade möjlighet att dyka upp själv som gubben i lådan, det var iaf en hit! Skönt då jag var hur trött som helst när jag gjorde det vilket resulterade i små skönhetsfel, alltid lyckas jag!


Efter fikat ska jag möta upp karln min hos vänner till oss för middag, bingo och lite skitsnack, en skön söndag som vanligt!

Av Isadora - 22 april 2007 13:51

Återanvändning.. nästan som i fredags men idag mer preppy!

 Still only H&M.

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards