Hessingen

Alla inlägg den 9 april 2007

Av Isadora - 9 april 2007 21:15

Krokar ock "skattkistor" från Popcorn.

Av Isadora - 9 april 2007 18:16

Jag är nog väldigt speciell, iaf när det kommer till mina naglar. Dom växer på ett annorlunda sätt, plus att dom är väldigt platta. Har iaf haft turen med att dom är hårda, växer snabbt och har en fin lyster det får inte förglömmas! Den mest roliga kommentaren jag någonsin fått var nog av en tjej som löd, har du klämt dina naglar i en bildörr eller nåt? Ja, stor chans, jag satte mina två händer och bad någon stänga! Vissa människor har verkligen otur när dom tänker, vissa mer än andra..

Saken hör ju nu till mina ack så speciella naglar, jag kan inte ha nagellack utan att jag känna mig instängd. Väldigt jobbigt känsla då jag vill ha av mig lacket så fort jag fått det på mig. Kan absolut inte ha flera lager, ve och fasa, tynger det ner ännu mer! Det enda lacket som fungerar är mitt genomskinliga som jag haft ett bra tag från Lóréal med känsla av fransk maikyr and I simple adore it!

Av Isadora - 9 april 2007 11:45

Jag vill inte ha snö, bra att man har vinterkläderna kvar på jobbet iaf!
Nu sitter jag här i min ensamhet, nästan, har ju Foxy som håller mig sällskap men hon snarkar mest i sin lilla väska här brevid. Gräsänka som pappa så fint kallade det! Älsklingen är på fotbollsmatch med grabbarna grus, är inte så avundsjuk dock. Stå på utomhusläktare i snöstorm, nej tack! Då pluggar jag hellre, haha. Jag måste plugga, så svårt att komma igång bara.. Kanske ska lägga mig i sängen, se på film och börja häva i mig lite av allt mitt godis, det är ju rätt mycket! Hua.. Nej, ska maila iväg mina uppgifter till min lärare först så jag har något skäl att belöna mig sen!

Igår var vi hos vänner och åt middag plus lite Bingolotto-spel, lite Svensson-varning, I know men jag klagar ju alltid på att jag aldrig vinner något medans karln min alltid vinner. Så ruskigt orättvist! Men skillnaden är att han vågar satsa för att vinna, går ju inte att vinna om man inte spelar! Så där satt vi igår, med hund i knät och galna ödlor som sprang ute i hallen men det var ett rätt roligt sätt att avsluta årets påskfirande med!

Av Isadora - 9 april 2007 10:27

Lägger upp en gårdagens, hann inte igår plus att jag hänger runt i slappa mjukisar en seg dag som denna. Sista dagen i frihet!

Oversize tröja m. Uggla - Topshop
Svarta slitna jeans SQIN - Hm
Svart kofta med fickor - Hm
Randig halsduk - Hm Herr
Skor PUMA - Nilson
Halsband m. döskalle - egen design

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards