Hessingen

Alla inlägg den 7 april 2007

Av Isadora - 7 april 2007 15:38

Bild från Stureplan.se

Denna tjej representerar allt vad jag tycker är sann skönhet, andas naturlighet, inte för mycket smink. Och det känns som om hon är nöjd med sig själv, att man kan se något sånt på en bild är ju svårt men jag känner det. Men hon ser inte tillgjord ut, inte heller ser det ut som om hon önskar sig bort från sig själv som många andra kan tyckas göra. Är så trött på att många tjejer bara är ett par bröst på två ben och gömmer sig bakom massa brun-utan-sol, smink osv.. Jag hyllar det naturliga!

Av Isadora - 7 april 2007 14:21

Har idag på mig mitt "ägg", påsken till ära! Sen var det ju bara super att halsbandet matchade dom nya guldballerinasen.

Svarta kabelstickad strumpbyxor - Hm
Randig stickad klänning m. trekvartsärm - Hm
Svart jacka - Hm
Guldballerinas - Din Sko
Halsband - SB
Väska Esprit - Åhlenscity


Av Isadora - 7 april 2007 10:53

Jag börjar bli så trött på det här, orkar inte med folks åsikter om mina beslut! Ja, alltså att hundrasen jag bestämt mig för, inte räknas som en hund? Som om andra tror att dom kommer få mig att ändra mig, svika mina beslut? Det tråkigaste i det här är att det är många vänner och bekanta som försöker påverka mig..
Förstår inte riktigt hur dom tänker, vissa av dessa människor är hundägare dom också. Och jag skulle aldrig ens drömma om att kallas deras hundar för "icke hundar" om man säger så. Eller försökt övertala dom att avstå när dom gick i köpestankar men med mig går det bra för den rasen jag vill ha är ingen riktig hund.. Jag skulle aldrig göra så här för jag vet hur mycket det sårar, jag antar att dom inte inser för annars hade dom aldrig ens kommit på tanken att haspla ur sig något sånt här. Jag bara undrar hur dom tänker, behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad, som det så fint heter. Önskar verkligen att det vore så..

Nu ska vi iaf på DogShow på Sthlmsmässan!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards