Hessingen

Alla inlägg den 6 april 2007

Av Isadora - 6 april 2007 15:12

Den här buketten är i den stil jag tänkt mig, väldigt enkel, liten och rätta färgerna!

Jag funderade ju tidigare på att ha liljekonvaljer men i början av maj är det nog lite tidigt kom jag på. Brukar ju vanligtvis blomma runt min födelsedag, slutet av maj. Hade ju också planer på att ha pärlhyacint men det kanske är försent efter som dom blommar nu? Inte lätt det där alla ggr.. Men eftersom jag gör den själv så kan jag ju faktiskt hålla på att ändra mig in i det sista, bara jag har formen någorlunda klar i huvudet plus färger så borde det ordna sig! Har ju alltid ut i fall att, torgets blommor som verkligen är värt sitt pris, 7 kr rosen! Och dom roserna vill jag säga, är nästan finare än i blomsteraffär, det ni!

Av Isadora - 6 april 2007 12:40

Bild aftonbladet mode.

Helt klockren idé, älskar nytänkande! Inget jag skulle ha men sen har jag ju inte högklackat så mycket längre heller. Och det ju ser inte vidare skönt ut.. Vad tycker ni?

Av Isadora - 6 april 2007 11:53

Igår åt vi påskmiddag hemma, för resten av familjen skulle bege sig ut till landet idag. Egentligen skulle vi fira påsk därute men med tanke på hur det bara stormar här inne i stan så kan man tänka sig hur kallt det är därute precis vid vattnet, hua, I rather not go.. Plus att jag ska umgås med älskling och våra vänner ikväll plus Hundmässa imorgon med Sophie och hennes karl. Kul när det händer lite saker! Idag på dagen blir det att tvätta och bara hänga hemma, skönt för det har jag längtat efter i flera veckor! Känns lite konstigt dock att man inte åker ut till släkten och firar påsk som man gjorde när man var liten, men det är mycket som inte är som när man var just liten och jag antar att man måste face the fact att det förändras, allt förändras..

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards