Hessingen

Alla inlägg den 4 april 2007

Av Isadora - 4 april 2007 17:32

Nu när jag äntligen är hemkommen från jobb och lite shopping på Statsmissionen, så ska det städas! Får en söt liten gäst senare idag så vill ha fint då hon kommer.. Kanske kommer upp en bild på henne senare idag, who knows?

By the way.. Superglad, fick mail av min lärare att jag fått MVG- på min muntliga redovisning i måndags! Hur man nu kan få det, lär ju vara ett VG då?? Har aldrig förstått mig på det där betygsystemet så bra att det ska skrotas!

Tjing*

Av Isadora - 4 april 2007 17:29

Tar bara med det som syns på bilden..

Svarta, blanka stupisar - Gina Tricot
Marinblå skepparkavaj - HM Online
Skor PUMA Sky II - Nilson
Väska Esprit - Åhlenscity

Av Isadora - 4 april 2007 17:17

Jag började lite att ha dagens för många andra bloggare har det, missförstå mig inte nu. Inte för att vara som alla andra utan att få utlopp för mitt stora klädintresse men mest för att göra mitt eget statement som jag alltid gjort på något vis in every day life. Men det vet ju bara folk som känner mig..
Kläder är en konstform för mig på något sätt, älskar hur man kan bli på ett helt annat humör av färger, former tex. Men det är ju inte bara färger på kläder som får mig att reagera så dock utan så mycket mer. Älskar allt som är vackert helt enkelt!

Dom senaste dagarna har jag känt lite press, att man alltid måste vara på topp med dagens men å andra sidan så är sällan männsikor alltid på topp så då borde det ju få synas genom kläderna också, följa humöret. Så jag kommer nog bara lägga upp dagens när jag känner för det, orkar inte ha massa "krav", brukar aldrig bli bra då. Så när jag har tid, ork och lust så får ni turen att se! Ville bara pointa ut det här!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards