Hessingen

Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Isadora - 26 mars 2007 22:29

Denna butik kommer expandera mer och mer men dom flesta butiker finns nere på västkusten.
Dom har storlekarna mellan 65A-100G eller något sånt.
Superbra om man är smal runtom men behöver större kupor och INTE vill ha en tantbh. Vill iaf inte jag ha, hua! Jag menar så länge man är ung så vill man ju kunna ha linnen och klänningar med smala axelband som alla andra, vanliga kedjor verkar vara sega att inse detta ganska vanliga "problem". Hittade denna butik ute i Täby centrum, finns lite runtom i Sthlm, inte så påläst..

Change

Av Isadora - 26 mars 2007 19:51

Idag var det verkligen skönt, sol och allt! Tyckte det var lite roligt med facit i hand när alla på torget i morse tittade snett på lilla mig som var vårklädd med klänning o leggings medan alla andra hade vintermunderingen kvar på. Bara jag som sett väderleksrapporten? Tji fick dom sen senare på dagen.. :)
Så skönt att vara ute nu på jobbet, vi var nog ute minst två timmar innan det var lunch men det förtjänar vi med all snö o kyla som det är på vintrarna.
På rasten satt jag ute också, fikade i solen med te o doppade kakor! Precis som mormor brukade göra! Tror bestämt jag fick lite färg idag, det sa iaf lilla mamsen..

Något som var mindre kul var att gå till doktorn idag, dom körde ner en lång slang eller liknande genom näsa o ner i halsen! Hua, sprattla som en fisk där i stolen.. haha Måste ha sett kul ut men sånt där gör mig mjuk i hela kroppen. När jag var i USA så gick dom ner direkt i halsen men en sån hade inte denna läkare, hepp. Men det gick bra tillslut med lite bedövning så nu är man bra bortdomnad både i näsa o hals. Men glad att det är över nu iaf!

Av Isadora - 26 mars 2007 19:44

Idag när det var så fint väder så passade jag på att fota dagens outfit utomhus, snälla mamma hjälpte till!

Leggings - Minns inte.. Men finns ju på varandra kedja nuförtiden
Grå klänning - HM
Svart jacka Divided - HM
Väska Esprit - Åhlens city
Svarta ballerinas - Indiska
Halsband egen design "döskalle"
Splglasögon - SB

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards