Hessingen

Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Isadora - 25 mars 2007 17:11

Jag shoppar i SB.

Idag har jag varit på söder med Sophie, vi var in på dom enda 2nd handbutikerna som hade öppet en söndag som denna. Statsmissionen & Beyond Retro bl.a
Så skönt med lite sol, drack smoothie & riktigt mös! Kan det inte få vara lite varmt nu ett tag orkar inte vänta till födelsedan (maj), alldeles för långt! Men då brukar det ju vara varmt med all säkerhet, men vill ha varmt nu. Jag är säkert inte den enda men tänk så skönt att få gå med öppna skor, känns som en evighet sen..
Var så skönt när jag var i USA då jag missade större delen av hösten o vintern, gick o julhandlade i linne, jeans & sandaler. Fick mig en smärre chock när jag kom hem till snö men snön varade inte så länge förra vintern så då fick sandalerna åka på snabbt igen! Det var tider det.. *mm*

Av Isadora - 25 mars 2007 17:06

Kände att jag ville vara lite somrig trots allt det svarta så fick bli en lite somrigare klänning idag!

Vit/svartprickig klänning - Ellos
Svarta kabelstickade strumpbyxor - Hm
Svart figursydd kappa - Hm
Svart halsduk med bollar - Åhlens
Min trogna väska från Esprit - Åhlens city
Mormors gamla klocka som jag hängt på en lång silverkedja
(tyvärr är det en spricka i glaset men tycker inte det gör så mycket då man bara ser det om man tittar riktigt nära)

Av Isadora - 25 mars 2007 16:43

Kanske inte ser så vackert ut men gott var det!

Mix: Couscous, majs, tomat, gurka, avokado, feta ost & grillad kyckling med havssalt & peppar, mums säger jag bara!

Tog bild på vår goda mat som jag o älsklingen åt i fredags men glömde lägga upp, var alldeles för trött då så det blev till att sega framför en film. Såg The Guardian med bl.a Kevin Costner & Ashton Kutcher.
Den var riktigt bra faktiskt, hade inte hört så mycket om den tidigare dock.

Lyx

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards