Hessingen

Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Isadora - 20 mars 2007 18:20

Bild people.com

Hon är riktigt snygg i sin nya färg, kan inte släppa det! Gör hennes frisyr ännu hetare..
Tänk om man själv kunde göra denna frisyr rättvisa som Mrs Beckham, förvånandsvärt snyggt faktiskt!

Av Isadora - 20 mars 2007 17:19

Jag efterlyser flickan som var intresserad av mina give away-skor? Har mailat men inte sett röken av något svar tillbaka, var tog du vägen?? Still interested? Håller ju alltid vad jag lovar men om du försvunnit ;) så går turen tyvärr över till någon annan lyckosam själ!

Av Isadora - 20 mars 2007 17:00

Har ju helt glömt bort att berätta om det fina halsbandet jag fyndade på Guldfynd :) i lördags. Riktigt likt ägget från ouchbyko-ko-no som jag har bloggat om tidigare.
Det som skiljer dom åt är designen och därav priset. Där deras landar runt tusenlappen men då jag fick min för 45 kronor med bonuscheck (ord.79:-), som jag för övrigt aldrig trodde jag skulle få användning för.
Finns i både silverfärgat, då med ljusrosa och ljusblått ägg, och guldfärgat med guldägg med vita stenar.
Mitt lila mini "ägg" kommer bli så fint till det här linnet häröver från HM och lite bränna! *mm* Längtar redan..

Av Isadora - 20 mars 2007 16:08

Jag önskade att jag hade varit mer påläst, idag spelar nämligen Fall Out Boy på arenan och jag kommer inte vara där. Jag hade verkligen velat sett dom! Såg dom för första gångenJay Leno för lite mer än ett år sen då dom var nya i USA och fick mersmak.. Nu när dom inte är så kända här än så hade det varit lättare att få tag på biljetter om jag varit ute i tid villsäga. Nästa gång, vilket nog kommer ta ett tag, dom kommer hit igen så kommer säkert biljetterna ta slut snabbare då folk vet vilka dom är. Men sånt är livet, är nog ingen idé att ta ut det i förskott! Känns bara bittert att jag inte visste, typiskt min tur.. Känns som om någon där uppe inte gillar mig vidare mycket, inte första gången heller. Fast iofs livet blir vad vi själva gör det till, antar jag och Gud har väl bara satt människan här på jorden med den fria viljan att själva välja..


Jag får nöja mig med att lyssna på dom i iTunes..

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards