Hessingen

Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Isadora - 14 mars 2007 20:59

Många kanske har sett att aftobladet tillsammans med Nokia har en tävling där Sveriges bästa modebloggare skall utses. Den 21:e mars kommer dom nominera 25 stycken bloggare som man kan rösta på. Vinnaren får resa till New York och blogga från den nya Nokia N73. Dom nominerade blir dom som ligger på topp 25 på Bloggportalen över de modebloggar som flest har lagt till i sina favoriter.
Det kommer ju aldrig bli jag men skulle vara kul om fler skulle hitta hit, så klicka på "Välj som favorit" om du gillar min blogg!

Av Isadora - 14 mars 2007 20:09

Morgontrött som jag alltid är, är jämt stressad o småspringer till bussen med frukosten i handen, så blir det aldrig av att jag tar någon bild på min outfit men idag så lyckades jag.. Men kanske lite sent nu, anyways;

Vitt extralångt linne - Macy's
Blå/aprikos randig tröja - Åhlens
Shorts - Hm Divided
förra säsongen
Tunna strumpbyxor + avklippta tjockare strumpbyxor - Åhlens
Jacka - Hm Divided
Halsduk - SB
Ballerinas - Indiska
Halsband, "Ägget" - SB

Av Isadora - 14 mars 2007 12:22

Kände mig inspirerad av andra bloggar o lägger upp bilder på några av mina många smycken!
Tre pärlarmband i resår ihopknutna med ett enkelt sidenband i rosett, ceriserosa armband från Paul Frank, mormors gamla klocka i lång kedja som halsband med fint mönster ingraverat på baksidan!

Av Isadora - 14 mars 2007 12:13

Dom här skorna ska bli mina, så sköna! Ett bra komplement till vita ballerinas som jag från början ville ha men dom här känns som om man kan använda i ett bredare område, passar med fler outfits. Speciellt till seglarstilen. Jag kommer inte ha banden runt vristen som det är tänkt, dom hasar ju ändå bara ner, utan jag klipper av dom så det blir en lagom stor, söt rosett där bak. Känner på mig att dom här kommer använads flitigt! Din Sko 180:-

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards