Hessingen

Alla inlägg den 9 mars 2007

Av Isadora - 9 mars 2007 22:03

All from Urban Outfitters.

Av Isadora - 9 mars 2007 17:10

Mamma sa att det skulle bli 11 grader varmt på måndag så var tvunger att kika på väderkartan hos SMHI men det ska tydligen bli ännu varmare, hela 13 grader! Hoppas verkligen prognosen stämmer! Börjar med 8 grader imorgon o sen ökar det på successivt med 2 grader per dag tills måndag.. Härligt!

Bild google.se

Av Isadora - 9 mars 2007 12:40


Åh vad jag vill ha lite värme så jag kan vara så här fin! Jag har verkligen fastnat för gult, som så många andra säkert också har.. J.Lo ser så sommarfräsch ut i sin gula miniklänning mot hennes hudton. *mm* Jag har svårt att se om någon som jag skulle passa i för stark gul på kläder, har inga bra erfarenheter utav det. haha
Jag funderar däremot på att satsa på svagt gula tygsko från le coq sportif, får se framåt våren om det blir något utav det.
Skorna är flickigt babyblå, sött tycker jag även fast jag själv varken skulle ha lackskor eller så hög klack så är dom fina på andra som bär dom på rätt sätt! Jag tycker dessa är ett bra kompliment till dom som inte vill ha sina svarta på sommaren.. Från HM, 298 riksdaler.

Bilder people.com, expressen.se

Av Isadora - 9 mars 2007 12:19

Jag känner att jag måste få vara lite skrytsam idag, det handlar inte så mycket om mig utan mina val. Mitt val av människan i mitt liv :)
Han är verkligen drömprinsen, en sån där kille som alla vettiga tjejer drömmer om. Ingen "bad boy" (usch klarar jag mig utan!) utan en riktigt schysst kille! Som lyssnar på en, förstår en, stöttar en, är lojal o är varken svartsjuk eller kontrollerande, tycker om att överraska en, är kärleksfull o vågar visa det inför andra. Allt detta krävs nog att man är säker i sig själv, sånt brukar ju komma med åren..
Jag är glad att tjejer inte insett vilken kap han egentligen är, för då hade jag inte fått ha honom kvar.. haha. Många har ju genom åren varit intresserade men det har bara varit en som fallit denna gosse i smaken o den personen är Jag! Han kompletterar mig så bra o han gör mig så oerhört glad o det finns inget bättre, det är äkta kärlek mina vänner!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards