Hessingen

Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Isadora - 8 mars 2007 17:16

Bild minchihuahua.net

Måste skaffa en sån här raring snart! Längtar tills den dag då allt går ihop o jag kan få hem en..

Av Isadora - 8 mars 2007 16:48

Ida Sjöstedt har skapat dessa underbara ting.

Av Isadora - 8 mars 2007 12:47

Idag står det still i huvudet, känns som om jag inte har något alls att tillföra.. Var uppe 6 imorse för jag var tvungen att rycka in på jobbet, brukar annars börjar klockan 9 så ni kanske förstår :)

Pratade med en kollega som berättade att hon o hennes man hade varit i Detroit förra veckan, jag vill också till USA igen längtar så fruktansvärt! Känns som om man lämna ett helt liv bakom sig Isabelle i SB liksom. Känns konstigt, nästan lite halvt utan den delen..
Ibland har jag bara lust att ta mitt pick o pack o dra över o stanna hur länge jag vill, iofs så trasslar ju visum o sånt till det men man kan alltid vara turist om man inte vill plugga. Har lust att säga till karln min att nu drar vi! Fast en del av mig vill vara kvar här där alla mina nära o kära finns, mitt hem är min borg, det stämmer verkligen in på mig.
Nu får man väl se vad framtiden har i sitt sköte, dock så är planerna på studier vid Lärarhögskolan ganska så bestämda men såg faktiskt att man kunde lägga sina studier utomlands någon termin eller läsår så det är ju inte fy skam!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards