Hessingen

Alla inlägg den 26 februari 2007

Av Isadora - 26 februari 2007 22:24

Kommer dom här till Sverige så kommer jag slå till direkt! Heeelt underbara.. på sommarbruna fötter :)

Av Isadora - 26 februari 2007 19:14

Vad musik kan påverka en eller andra saker man hört.
Man har nog många associationer, dåliga som bra till många låtar. I allafall är det så för mig..
En av många låtar som jag har starka minnen av den goda arten är;

Long night med The Corrs.



(Även fast jag av vissa skäl inte gillar en av huvudpersonerna i gruppen längre). Så kan jag inte förneka vad jag tänker på när jag hör denna låt!

Av Isadora - 26 februari 2007 17:14

Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på mina favoritsmycken, inget jag har på mig varenda dag utan vid lite mer festligare tillfällen eller bara en vanlig dag då jag vill känna mig extra fin.
Halsbandet är ganska välkänt i mina kretsar by now, som Ägget och är köpt i Usa, likaså det underbara armbandet med alla berlocker men det fick jag i present av en vän. Det är några pärlor som fattas för det är flitigt använt, precis som det ska vara!

Vilket är ditt favoritsmycke?
Please tell me!

Av Isadora - 26 februari 2007 12:12

Bild expressen.

Eftersom färgen inte tog på mitt hår så tänkte jag testa med en elevbehandling. Det är ju lite billigare än ett vanligt frisötbesök men dom har nog större koll än vad man själv har. Håller tummarna att dom har en tid snarast, känner mig så blä i håret nu!
Sen ska jag bort i helgen igen så då vill man ju vara fin, iaf så fin man kan bli!

Enskede Gårds gymnasium

Av Isadora - 26 februari 2007 07:44

Såg filmen The Island igår. Fastnade verkligen för den här filmen då den berörde mig starkt! Även fast det är en actionfilm så är det centrala etik och moral. Vilket är något jag tycker är viktigt!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards