Hessingen

Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Isadora - 25 februari 2007 19:25

Den här fina från Velvet vill jag ha i sommar.. mm
Drömmer mig bort!

Av Isadora - 25 februari 2007 11:54

Igår hade vi det trevligt men både jag o älsklingen var trötta sen i fredags. Vi börjar bli gamla nu så orkar inte festa o stå i två dagar efter varandra längre.. Älsklingen fyller år nästa vecka, närmar sig 30 (hihi) tycker jag är kul att retas med. Han är ju så ung i sinnet fortfarande så det är nog ingen fara, han tar allt med ro. Age is just a number.. Det hänger nog mer på om man act your age!

Igår träffade jag ett par som var lite udda, stackarna blev dömda som skumma men jag gav dom en chans. Prata o vara trevlig kan väl inte skada, right? Alla kan ju inte vara öppna o sociala i normal bemärkelse men jag kände att mina nära o kära höll ett vakande öga på oss när vi hade vår konversation.. Iaf dom sa att dom var med i Svenska kennelklubben o gissa om jag blev glad när mannen i sällskapet sa att han kunde skicka Välkommen valp videon till mig, kan alltid vara bra för framtida köp!
Så om det visar sig att det stämmer så blir jag väldigt glad!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards