Hessingen

Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Isadora - 23 februari 2007 16:33

Bilder Top shop, Scorett & Hm.

Älskar som sagt marinblått så undrar om dessa hängselshorts från Top shop kan vara något för mig? Matchande med enkla, vita skor o en vit topp. Att inte förglömma, min snygga sjal som går i marint, rött o vitt skulle säkert passa utmärkt till denna outfit! Toppat med enkla guldsmycken.

Eller vad tycker ni?

Av Isadora - 23 februari 2007 12:31

här söt vill jag också vara i vår!

Av Isadora - 23 februari 2007 12:16

Idag är det min tidiga fredag, perfekt en dag som denna då man behöver lite tid för att göra sig iordning för baluns! Annars har jag ingen höjdardag när det gäller utseende, osminkad o håret ser helt livlöst ut pga att färgningen aldrig tog. Hade helst gått med en påse över huvudet men desto roligare är det då att styra upp det inför ikväll! Skillnaden blir så märkbar för mig..

Åt världens godaste lunch idag också, fiskgratäng med saffran o massa annat gott smakade som om den kom från den lite finare världen. Talade om för vår köksa att det nog var det godaste jag ätit, så då blev hon glad. Kul att göra någons dag! Måste höra med henne vad hon hade i, något recept fanns inte då hon gjorde det efter eget huvud. Då är man säker på sin sak!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards