Hessingen

Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Isadora - 22 februari 2007 18:39

Det här behöll jag!

Mycket bloggande idag men måste ju bara skriva om alla paket som låg hemma o väntade idag! Ellos, Hm o Miss Mary!
En av bh:arna var jättebra faktiskt, trots att jag hade velat haft lite mer vaddering för önskad push up-effekt. Den andra var nog mindre bra.. Helt fel i storleken trots att jag mätte o hade mig, inte heller modellen var vad jag trodde.

Från Ellos fick jag en efterlängtad klänning, dom hade snurrat till det därav tog det lång tid att få den så jag hann byta färg från ljus till marinblå plus ett par vita leggings som jag tänkte ha till. Det jag gillar extra mycket med denna är att det är blixtlås längst med midjan vilket är exemplarisk för mig då många andra klänningar inte är det. Bonus är ju vidden i kjolen, supersött! Kommer bli fint med guldballerinas o brunbränd kropp, riktigt längtar!

Hm skickade två fina bikinis som jag fullkomligt älskar! Den gröna matchar mina ögon perfekt och den blåa lurar ögat med dess intensiva färg och gör att man ser brunare ut, tom nu vilket är superbra!
Beställde tunika för länge sen, i både vitt och grått. Tyvärr var den vita lite genomskinlig, inte så kul att behöva ha något under på sommaren då det är varmt. Ska vara enkelt och luftigt. Blev dock glatt överraskad att tyget inte var så grovstickat som det ser ut på bilden, utan mycket tunnare så man kan gott ha den på sommaren också. Jag behåller min gråa! Beställde också flera par av den där trikåbyxan som jag också fullkomligt älskar, när man tvättat dom så blir dom nästan två storlekar för stora så se till att ta en storlekr som sitter riktigt tajt!

Av Isadora - 22 februari 2007 17:57

Till min glädje så fick jag massa bonuscheckar från HM igår,kan det bli bättre! Säger som Sophie det lönar sig att shoppa ibland! Nu kanske jag kan köpa skinnjackan och skärpet som jag har siktat in mig på.. Får hålla tummarna att det finns några kvar i min storlek! If there is a God, please..

Lyx
Av Isadora - 22 februari 2007 17:41

Om jag ska försöka komma på något som är positivt med att det inte är vår än, så måste det nog bli att mysa inne med tända ljus. Har ljus i alla dess former och dofter.
Den här fina lyktan lyser upp mit rum så fint och ett mönster spelar i taket, mysfaktorn är på topp!
Silverfatet är mormors gamla, likaså glasskålen. I den har jag några av alla mina fina snäckskal från kaliforniens kust, känns bra att kika ner där. Många olika minnen..

Av Isadora - 22 februari 2007 12:35

Är egentligen inget större fan utav byxdressen, iaf inte den med långa ben. Men en med korta ben blir ju som ett linne med korta shorts!
Den här fina som Jessica Simpson hade på sig på sitt TRL-framträdande redan förra sommaren tyckte jag var söt o jag gillar kvaliten, ser skönt ut.

Av Isadora - 22 februari 2007 12:14

Vad trött jag är idag, hua! Blev sent i säng igår.. Vet inte riktigt om blekningen tog på mitt hår?
Får fråga mina nära o kära om dom ser någon skillnad!
Var i Skärholmen centrum (som för övrigt är till salu hörde jag för ett tag sen, Stockholms stad är säljaren om jag inte missminner mig).
Vad dom har byggt om! Och mer lär det ju att bli, hittar ingenstans längre men kul med nytt! Dom försöker väk konkurera ut Kista centrum skulle jag tro, alla dessa gallerior. Snart är det väl som i USA :)

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards