Hessingen

Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Isadora - 19 februari 2007 19:34

Fick precis lite free giveaway från brorsan min, oh så kul! Röd, högblank neccesär med läppglans från FACE och läppglans från deras nya kollektion 365 Sunshine.

Lyx
Av Isadora - 19 februari 2007 19:01

Alla ni som läser, skulle verkligen göra mig jätteglad om ni lämnade ett avtryck! Kanske önskningar på teman eller liknande?

Hoppas alla får en bra kväll!

Av Isadora - 19 februari 2007 15:59

Bild från google.


Idag kan jag bara dricka smoothies för allt annat får mig att må illa.. (Nej, jag är inte med barn.)

I min favorit smoothie finns det;

Hallon
Banan
Apelsinklyftor el apelsinjuice
Lättsockrad vaniljyoughurt



Men vad min smoothie innehåller ändras ju från dag till dag, beroende på vad man är sugen på!
Men enda sen jag bodde i kali så är beroendet här för att stanna, det är jag säker på!

Lyx
Av Isadora - 19 februari 2007 11:53

Bilder från google o Alessi.

Längtar tills jag får inreda hos älsklingen, är ju ett tag kvar till dess men ändå. Det brukar ju gå så snabbt now days..
Gillar italiensk design, för dom ligger så rätt i tiden. Medan vi svenskar tror att vi har koll men egentligen ligger flera år efter, det ni!



En butik som man måste besöka om man älskar italiensk design och inredning är Alessi på Humlegårdsgatan 20 i Stockholm.
Älskar deras lekfullhet i alla saker!

Av Isadora - 19 februari 2007 11:48

Idag är jag hemma sjuk, mådde illa som bara den igår och hade yrsel. Det höll tyvärr i sig när jag vaknade också. Undrar vad det kom ifrån?

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards