Hessingen

Alla inlägg den 17 februari 2007

Av Isadora - 17 februari 2007 20:23

Bilder people.com

Om det här är det nya modet så tror jag att jag kommer go with hair..

Däremot är Selma Blair ursöt i sin Tinkerbell hairdo!

Av Isadora - 17 februari 2007 15:01

Kanske var lika bra att denna klänning från Hm tog slut snabbt, personligen tycker jag inte den sitter så bra på. Snyggare när sånna här klänningar slutar under bysten så den lyfter mer än täcker.

Bilder stureplan.se

Av Isadora - 17 februari 2007 14:31

Test- Vilken möbel är du?

Du är bokhyllan BILLY i mörk fanér!

"Bokhyllan BILLY är ordningsam och står vid sitt ord. Bokhyllan läser alltid säkhetsföreskrifter och följer med i flygvärdinnornas säkerhetsgenomgång på flyget. Många BILLY-bokhyllor bär cykelhjälm. Men bokhyllan är inte tråkig, tvärtom är hon/han en uppskattad spexare och skojare på familjefester och i privata sammanhang."

Av Isadora - 17 februari 2007 13:37

Elsa Hosk a rising star, tycker jag är kul! Hon är verkligen klassiskt vacker, typiskt skandinaviskt utseende i mina ögon..
Ska bli kul o se vad hon kan hitta på i famtiden, hon trollband mig redan i Darins video Who's that girl.

Av Isadora - 17 februari 2007 11:16

Nu är det nog färdigshoppat för ett tag, iaf Storshoppat om man säger så.. Kommande lön blir nog minimal med tanke på all postorder som jag skickat efter men det kommer löna sig i sommar med alla klänningar o sommarfint som jag har nu! Men köpstopp? Nej, det anser jag verkar i det kraftigaste laget.. Är ju inte shopaholic precis.

Haft problem att få mina mobiler att fungera dom senaste dagarna, dom verkar jobba emot mig på något sätt. Men nu har jag äntligen fått tillbaka min Nokia som fungerar prima! Så skönt..
Men det är konstigt det där, under en dag eller så hade jag inte mobil o vad skönt det var sen då! Undrar om man kan vänja av beroendet av mobilen, som att bestämma tid o plats innan man ger sig iväg säg på stan eller så. Visst tror jag man kan "gå tillbaka" så man vänjer sig vid att inte ha mobil o det är nog snabbare o lättare än vad man tror! Hade inte mobil dom två första månaderna när jag flyttade till Usa o det var faktiskt rätt skönt rent ut sagt. Prata med dom nära o kära där hemma gjorde man ju ändå genom internet plus att man alltid gick över till dom man hade nära till o hittade på saker..
Men det tror jag faktiskt inte skulle kunna fungera här, mentaliteten är annorlunda här. Stressen, vardagen allt måste klaffa. Skynda från jobbet, hämta barnen, handla and so on.. Over there var det mer tar-det-som-det-kommer, absolut ingen stress!
Det enda jag skulle tycka var lite hämmande att inte ha mobil här är att det hindrar en från att vara spontan. Är man på stan så kan man ringa folk o hitta på något här o nu, om ni förstår?

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards