Hessingen

Alla inlägg den 13 februari 2007

Av Isadora - 13 februari 2007 20:49

Pynta trädgården fin på alla hjärtans! Det här kan man göra själv, riktigt enkelt o så fint. Eller varför inte balkongen om man nu har det!

Av Isadora - 13 februari 2007 19:07

Någon önskade bild på min efterlängtade jacka, iofs när den sitter på men eftersom jag just är hemkommen från ett träningspass så får det bli på bara jackan, hoppas det är okej? Plus min lovely Esprit-väska som hänger med i vått o torrt, den matchade bra till öglorna som går i skinn dom med. Fy fasen vad snyggt marint o ljusbrunt skinn är!

Av Isadora - 13 februari 2007 16:29

Jag har ju alltid varit lite egen, när man var yngre så var det ju inte lika okej som idag om man säger så. Men ändå på något sätt kändes det skönt! Man gjorde sin egen grej o stod på sig, som tex när jag handlade second hand innan det blev "inne" så tyckte folk det var äckligt. Tyck det då, tänkte jag. Ingen som tvingar er, är frivilligt men klanka inte ner på andra som vill.
Och nu känner jag lite att min blogg kanske är annorlunda på vissa sätt o kanske inte kommer "slå" , det här är ju egentligen inte mina tankar utan skrämmande nog samhällets så.. Sak samma! Jag vill inte vara som andra så lika bra det :)

Av Isadora - 13 februari 2007 16:02

A special someone i mitt liv ska gifta sig o jag är så glad för hennes skull! Självklart är jag ju bjuden ;) inget fancy utan litet o intimt, bara dom närmaste. Det är ännu hemligt så ska inte avslöja för mycket..
Jag har fått äran att binda brudbuketten också!
Så bara till att börja spåna, funderar på en i ganska enkel stil, det matchar vigseln o bruden bra. Ett stort fång med liljekonvaljer o kanske vitbrokig hosta, jag vill att den ska gå i sobra färger som vitt o grönt. Till det kanske några långa grässtrån med någon vit söderhavspärla på. Snyggt!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards