Hessingen

Alla inlägg den 10 februari 2007

Av Isadora - 10 februari 2007 20:01

Måste bara får tipsa om Gina Tricots "vaniljvita" jeans som heter Wendela, riktigt fin färg! Har personligen aldrig gillat kritvita jeans så det här är ett mycket bättre alternativ. Stuprör o smala från höften o ner hela vägen. Hade det inte varit för min JLo-rumpa så hade jag köpt dom på en gång! Men för er andra slimmisar så tycker jag ni ska kika in dom, ni kommer inte ångra er!

Av Isadora - 10 februari 2007 19:19

Dagens shoppingtur hade inte så mycket framgång när det kom till bh:ar.
Det är med stor sorg som man kanske måste inse att det inte finns den bh jag vill ha.
Fick reda på idag att det inte görs bh:ar till sånna som jag, nehepp? Vad jag förstår kan man antingen bara vara liten o smal med små tuttar eller lite större o stora tuttar, så man kan alltså inte vara smal med stora tuttar därav mitt problem..
Jag vill inte ha typiskt tantbh för då kan man ju inte använda urringat eller något som kräver "low cut".
Tantbh i mina ögon är breda axelband, höga kupor som täcker allt man äger o har plus är hög i mitten så det skär in i bröstkorgen så man knappt kan andas, är det meningen?
Idag har jag ju varit på Twilfit, Details o NK but no luck som sagt. Känns hopplöst, tanbh=tantkläder o det är innan man ens fyllt 25! Är i stort behov av hjälp!

Av Isadora - 10 februari 2007 12:51

Dessa hängselshorts är så söta med just denna tröja! Som ger hela outfiten en lite "barnslig" känsla.
Från Nordstrom för ca 1500:-.

Av Isadora - 10 februari 2007 12:42

Idag var man inte uppe med tuppen direkt, segt idag. Älskling gick upp tidigt för att åka till jobbet. Jag fick äntligen sova ut, kände att jag behövde det den här veckan..
Har planer på att åka in en snabb sväng till stan o kika lite, det viktigaste är att få tag i denna till träning.
Det håller inte att springa runt o bokstavligen hålla i tuttarna när man springer! haha

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards