Hessingen

Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Isadora - 8 februari 2007 18:28

Jag är som Pippi Långstrump, vill aldrig bli vuxen! Inte på riktigt iaf, viktigt att bibehålla barnasinnet..

Så nu behöver jag bevisa för mig själv att så är fallet!

TEST-Hur vuxen är jag?

[ ] Har körkort
[ ] Har bil
[ ] Har egen lägenhet
[ ] Har tvättmaskin
[ ] Har diskmaskin
[ ] Har kaffebryggare
[ ] Har ica/konsum kort
[ ] Har delad ekonomi (nästan).
[ ] Storhandlar en gång i månaden
[ ] Har pengar kvar när lönen kommer
[ ] Planerar månadens inköp
[ ] Diskar varje dag
[ ] Äter riktig mat varje dag
[ ] Dricker minst 3 koppar kaffe om dagen
[ ] "Snoozar" aldrig när klockan ringer på morgonen
[ ] Har hemtelefon
[x] Har abonnemang på mobilen
[ ] Bäddar alltid
[x] Har SL-kort
[ ] Sover aldrig till efter kl 10 på helgerna
[ ] Tar hellre en promenad än att ta bussen
[ ] Har heltidsjobb
[ ] Pensionssparar
[x] Har ett sparkonto
[ ] Sparar alla kvitton
[ ] Har barn


You'll be the judge..

Av Isadora - 8 februari 2007 17:52

Behåller denna klänning från HM också, den är ju trots allt slutsåld så ingen utrymme för ändring här inte! Det tråkiga är väl bara att alla kommer gå runt i samma, den är ju inte heller vidare diskret.. Hm, men jag kommer iaf bära min med lekfullhet o glädje!

Av Isadora - 8 februari 2007 16:39

På alla hjärtans dag bojkottar jag alltid röda rosor, eller kanske inte när jag fick dom gratis med mig hem när jag jobbade med blommor. Men köpa själv, Aldrig! Det är liksom en principsak o jag är väldigt principfast av mig som person.
Jag köper hellre blommor till mina nära o kära resten av årets dagar.. Jag är ekonomisk när det gäller blommor annars också eftersom jag alltid jobbat med det men alla hjärtans dag så är det överpris men av en viss anledning.
Inte för att handeln ska tjäna pengar som många tror, utan att efterfrågan efter samma sorts blomma blir så stor på samma dag runt om i hela världen gör att priset trissas upp på auktionerna där blommor köps! There you have it..

Av Isadora - 8 februari 2007 12:17

Jag brukar inte bry mig så mycket om kändisarnas förhållanden and so on.. Vilka som har legat/dejta vilka men jag stör mig verkligen på manslukerskan Angelina Jolie(om hon nu är det, mediernas fel som viklat det så?) som tog Pitt från Aniston i mina ögon. Jag tycker Brad Pitt ska lämna henne! Usch o fy..

Av Isadora - 8 februari 2007 12:09

Natten till igår hade jag en konstig dröm, drömde att min rumskompis från usa inte sagt att hon skulle komma hit (vi har ju pratat om att hon ska komma i sommar eventuellt) o sen stötte jag på henne på stan o fick min livs överraskning. I drömmar kan verkligen allt hända.. Saknar henne o alla andra jättemycket. Man försöker att inte tänkta på det o låtsas att man inte lämnade ett helt liv där borta bakom sig men svårt att komma ifrån ibland. Man får leva på minnena o hoppas att vi ses snart igen!
Lite avis på brorsan min som äntligen gjort upp lite lösa planer på att åka iväg till Australien, han kommer få kul med all säkerhet!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards