Hessingen

Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Isadora - 5 februari 2007 18:33

Jag är inget stort fan av Carmen Electra vanligtvis men hon har faktiskt bättrat sig när det gäller hennes stil.
Här tycker jag hon är bedårande söt! Älskar ju marinblått också så kanske därför..

Här är hon backstage på Rachael Ray Show.

Av Isadora - 5 februari 2007 16:42

Man städar bättre när man är arg, kanske skulle ringa o tacka kärringen på HMs kundtjänst ;) en av dom iaf, den andra var ju hur gullig som helst! Vissa är verkligen helt fel för sina jobb, det var ju tydligt!
Mina spottar har slutat fungerat så nu kan jag inte rensa garderoben som jag hade tänkt. Ligger massa kläder, skor o väskor överallt i mitt rum. (som inte är så stort heller) Börjar så smått bli desperat! Kanske borde rensat innan man köpte nytt? haha

Av Isadora - 5 februari 2007 12:17

Känner mig så bortskämd på jobbet, vi har på prov att få testa en massage-stol. Den kör lite mördarstil ibland o är inte riktigt som en människa (mrs Sophie du kommer alltid vara bäst!)men ändå ganska skönt ändå, att få komma igång i kroppen en seg morgon. Jag tror att alla tjejerna vill ha den kvar, verkar så!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards