Hessingen

Alla inlägg under januari 2007

Av Isadora - 18 januari 2007 15:28

Även fast det inte är känns som vinter ute så verkar det finnas chans till lite vinterväder i helgen. Den som lever får se..
Så därför tänkte jag lägga upp något i form av vintermys, för än är det inte varmt.

Av Isadora - 18 januari 2007 13:10

Stackars mamma, inte första gången i natt.. Snarare 3:e, 4:e? Ingen av oss minns.
Inatt tog dom mammas bil, precis utanför vårt hus. Hur funkar det? Då måste man sova djupt vill jag lova.
Dom försökte också bryta sig in i vårt hus, känns lite jobbigt då vårt hem är vår borg och ingen fiende har frisedel hit. Man känner sig nästan lite naken..
Tycker synd om mamma, hon har en kronisk sjukdom som gör att hon är stort behov av sin bil. Det var ingen speciellt dyr bil på marknaden så jag förstår inte hur dom tänkte.. men för mamma betyder den allt, det är hennes trygghet. Och den tog dom. Må endast gud dömma dom.. Let them rot in hell

Av Isadora - 17 januari 2007 23:02

Allt verkade ju helt skumt i O.C nu, hur ska dom styra upp det här? tror inte jag dom kan, håller med så många andra har svårt att se serien överleva utan Marissa. Även fast hon var astråkig förra säsongen så behövdes hon i gruppen om man säger så. That´s that!

Av Isadora - 17 januari 2007 14:27

Bild från i höstas på Rachel Bilson, var bara tvungen att lägga upp! Hon är ju söt som socker..


Följde maniskt O.C när det började för en herrans massa år sen (känns det som) sen blev det något avbrott.. Nu tittar jag mest för Rachel och Adams skull, dom är ju tyvärr inte tillsammans på riktigt längre så man får väl nöja sig att med att deras rollfigurer är det, I guess.

Av Isadora - 17 januari 2007 14:17

Gillar den romantiska stilen inom inredning men inte allt för mycket, den får gärna blandas upp med bohemiska intryck och personliga saker..
Det här kakfatet från Indiska tycker jag var fint koster ca 80:- påminner om ett som min mamma har fast det är mer "Stockholmsvitt".. en varmare ton helt enkelt för er som inte vet!

Av Isadora - 16 januari 2007 20:36

Påminner lite om klänning från Urban Outfitters men denna hade ett saftigt pris! ca 2500:- av Nanette Lepore finns hos Nordstrom

Av Isadora - 16 januari 2007 20:07

Älskar marinblått! Passar extra bra när man är blond också..

Av Isadora - 16 januari 2007 19:51

Mycket tjat om jordgubbs-halsbandet av Kenneth Jay Lane men personligen är min favorit Äpplet! Eller varför inte en jordnöt!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards