Hessingen

Alla inlägg under januari 2007

Av Isadora - 30 januari 2007 17:06

En måste bara bli två först! haha
Sen kan man skaffa sig en sån här guldklimp!

Av Isadora - 30 januari 2007 07:41

Fikar på jobbet innan jag börjar.. På något sätt känns det som om pepparkaka och apelsin hör ihop med julen? Eller är det bara något jag fått för mig??
Apropå pepparkaka, var det någon i jul som köpte Annas färdiga peppakakshus som bara braka ihop efter någon dag?
Jag vet att vi satte ihop den med massa socker, värsta superlimmet! Men hörde från andra som också köpt att det var pga att det varit så varmt nu i vinter.. Fram tills nu that is. Klimathotet påverkar allt känns det som. Usch!

Av Isadora - 30 januari 2007 05:53

Man gör så konstiga saker när man är trött.. Igår när jag ställde klockan kan jag inte tänkt normalt, ställde den en timme för tidigt. Och jag som tyckte synd om mig själv som fick sova så lite. Nu fick jag sova ännu mindre! Suck..
Händer bara mig.

Av Isadora - 29 januari 2007 21:14

Har varit långt bort idag och provat min fina jacka men i annan färg (rosa, hua!) Fin och varm var den iaf. Tror en blå kan bli min. Håller tummarna hårt nu så berättar jag mer sen!

Av Isadora - 28 januari 2007 20:03

Boomerang-jacka, marinblå. Stort craving just nu eftersom kölden vägrar släppa oss. Vägrar ha gåsen som får mig att se ut som en hus, uscha. Annars är den ju varm men känner mig som en hel karl i den. Men eftersom dom var utsålda redan i november så har man ju ett problem som heter duga. Får se hur jag kan lösa det, raggar vidare..

Av Isadora - 28 januari 2007 16:59

Två par fina skor 300:- Din Sko

Av Isadora - 28 januari 2007 16:10

Egentligen skulle man kanske inte skriva när man är på dåligt humör, bättre har det ju varit men det är skönt att skriva av sig känns det som. Har ju planer på att börja plugga i höst och för att komma dit måste jag läs in ett ämne men det hinner jag nog inte innan ansökan ska vara inne i april. Så då tänkte jag göra en prövning = tenta av. Men nu verkar det som den skolan jag tänkte höra mig för med bara har en prövning/termin och det är, hör och häpna redan "försent" att anmäla sig.. Eh? Den här terminen har väl redan börjat trodde jag. Hur kan det vara försent?? Får ringa tantalonan imorgon och böna och be om en plats! Nu ska jag äta med the family! Tjing**

Av Isadora - 27 januari 2007 11:24

I love the sun! Har kommit till insikt att det inte nödvändningsvis är vår eller sommar jag måste ha utan bara lite ljus!
Nu tänkte jag ut på stan och shoppa lite, var ett tag sen. Hoppas det inte är packat med folk med tanke på löningshelg och allt. Ha det bra allihopa!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards